Køb et Amino Sponsorlink
Må lige give et besyv med. Efter levering af de aftalte artikler til aftalte tid, blev de leverede artikler gennemlæst og bestilte med det samme fortsættelserne :-)
Tom: Må lige give et besyv med. Efter levering af de aftalte artikler til aftalte tid, blev de leverede artikler gennemlæst og bestilte med det samme fortsættelserne :-)
Hej Tom. Det glæder mig, at du er glad for teksterne. Fortsat god aften!
Lyder godt. Så glæder jeg mig endnu mere til min levering :-)
Kan du skrive om alle emner? Eksempelvis skæg (altså det i ansigtet)?
Mark Buskbjerg: Kan du skrive om alle emner? Eksempelvis skæg (altså det i ansigtet)?
Hej Mark,
Som udgangspunkt, ja, men jeg forbeholder mig dog retten til at afvise bestillingen.
Brian Schou Larsen | bannerprint.dk: Tom: Må lige give et besyv med. Efter levering af de aftalte artikler til aftalte tid, blev de leverede artikler gennemlæst og bestilte med det samme fortsættelserne :-) Lyder godt. Så glæder jeg mig endnu mere til min levering :-)
Jeg godt igang med dine artikler ;-)
Nicolai Busekist Ohlsen: Hej Mark, Som udgangspunkt, ja, men jeg forbeholder mig dog retten til at afvise bestillingen.
Det er selvfølgelig også helt fair... snakker lige med en kammerat og så vender jeg tilbage i en pb hvis vi skal have skrevet artikler :)
Mark Buskbjerg: Nicolai Busekist Ohlsen: Hej Mark, Som udgangspunkt, ja, men jeg forbeholder mig dog retten til at afvise bestillingen. Det er selvfølgelig også helt fair... snakker lige med en kammerat og så vender jeg tilbage i en pb hvis vi skal have skrevet artikler :) Det skal du være velkommen til, Mark!
Det skal du være velkommen til, Mark!
Nicolai Busekist Ohlsen: Brian Schou Larsen | bannerprint.dk: Tom: Må lige give et besyv med. Efter levering af de aftalte artikler til aftalte tid, blev de leverede artikler gennemlæst og bestilte med det samme fortsættelserne :-) Lyder godt. Så glæder jeg mig endnu mere til min levering :-) Jeg godt igang med dine artikler ;-)
Artikler modtaget. Fuld tilfredshed. Du kan forventer flere ordre i fremtiden.
En fin artikel blev leveret som aftalt: http://pengebunken.dk/spar-penge-p%C3%A5-din-bilreparation
Der var kun enkelte stavefejl og jeg har selv tilføjet et par h2 overskrifter.
VH. GrN.dk
Tandbørst.dk - billige tandbørstehoveder til eltandbørster.