Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores Facebook side

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  SESLEF Designlamper Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Vi har været igang med at lave vores facebook-side i de sidste små 2 måneder siden, og synes efterhånden selv den er ved at blive pæn, men den har ikke rigtig genereret så mange "likes" som vi godt kunne tænke os. Har I forslag til hvordan vi gør det?

I kan se siden her: http://www.facebook.com/pages/SESLEF-Designlamper/133058866757265

Vi designer og producerer vores lamper selv.

På forhånd tak og god dag til alle!

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren,

Super stil I har på jeres side - og pæne lamper! :)

Coverfoto:
Hvis det stod til mig, så skulle fotoet spejlvendes, så lampen var i højre side. Dette ville efter min mening give mere fokus til både jeres profilfoto/logo og selve lampen (på coveret).

Username:
www.facebook.com/username kan I oprette et brugernavn, så siden fx. får adressen www.facebook.com/designlamper . Dette er også en opfordring til, at overveje brugen af ordet designlamper fremfor SESLEF, da SESLEF evt. kan være svært at huske. Overskriften på siden (sidens navn) kan stadig - med fordel - være SESLEF Designlamper (eller "Designlamper fra SESLEF").

Fremhævning af post:
I skal nøje overveje hvilke post der bliver fremhævet (fylder hele bredden af jeres Timeline/væg).

Om:
Om-feltet (lige under coveret - til venstre) kan med fordel indeholde et link (til jeres hjemmeside) i slutningen af jeres præsentationstekst. Husk http:// foran linket da det ellers kan give problemer nogle steder. 

Billeder:
Facebook er stedet hvor jeg, som kunde, kommer til at kende mere til produktet. Derfor kan jeg også være interesseret i, at se bag om facaden. Produktionsfotos i samme stil som jeres flotte produktfotos kunne være et hit. Gerne noget med personer - i produktionen.
Supplement kunne være fotos fra cases - hver gang I har noget godt foto materiale fra en erhvervbygning el.lign - hvor man kan se miljøet (evt. kundens facadelogo i baggrunden, samt jeres flotte produkt i forgrunden.

Mht. bag om (behind-the-scenes fotos) så vær varsom med ikke at bringe værdi (istedet for det modsatte). For meget ligegyldig snak om irellevante emner kan medføre til, at folk melder sig af siden. Eller i værste fald får en dårlig association til jeres brand.

Video:
I kunne overveje om I kunne producere noget kvalitativt videomateriale - med en case, et interview (den gode historie), jeres produktion (fra idé til færdigt produkt), en rundtur på en messe I er på el.lign. 

Integrering på hjemmesiden:
Jeg ved ikke om I allerede planlægger at integrere facebook eller linke til jeres facebook-side - fra jeres nyes hjemmeside. Men jeg vil da opfordre jer til det. Det giver flere fans.

Del:
På jeres facebook side er det en rigtig god idé at dele avisartikler og tv-indsal m.v. som I/produktet medvirker i. Også gerne historiske avisudklip/fotos - til dette kan timeline-funktionen klart udnyttes. Se fx. www.facebook.com/coca-cola (i højre øverste hjørne - via årstallene).

Jeg håber I kan bruge mine kommentarer til noget :)
Held og lykke med jeres facebook-markedsføring. 

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

... og ikke at forglemme; husk rigtig gerne at lave en strategi for jeres brug af facebook (og evt. andre sociale medier).

Jeg ser alt for ofte inaktive sider, med for lidt indhold.. Det er ok bare at være tilstede på facebook med en side - men den skal optimalt set også gerne have noget liv. Og rigtig gerne eksklusivt indhold (som ikke engang er på jeres hjemmeside). 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i, i forvejen ikke er kendt for noget, så sker der heller ikke ret meget med like-tallet på facebook.. 

Skab aktivitet og Viral aktivitet som vi kalder det på vores egen side.. Den bedste måde at skaffe likes på er VIRAL AKTIVITET!.. det så effektivt og kan tiltrække en masse.. på under 24 timer, fik jeg på en af mine sider over 200 likes, (viral aktivitet) 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  SESLEF Designlamper Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge for jeres svar! Fedt at se der er nogen der giver lidt sparring! Vi er nu tilstede på linket: facebook.com/designlamper :-) Godt tip! Det må give lidt på SEO til google. Vi har en fastlagt strategi, som på nuværende tidspunkt opdateringer en gang om ugen(op til weekend), så der er løbende aktivitet, samtidig med vi ikke overspammer folks vægge.

Hvordan skabte du Viral aktivitet Mihammed? Bare ved at poste dit link mange steder eller?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske prøv at kom med nogle lidt anderledes opdateringer, i stedet for blot at vise billeder af Jeres produkter.

Få en custom-tab, hvor I præsenterer virksomheden, holder en konkurrence eller andet der kunne have interesse for personen der "Synes godt om".

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Odense
Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  SESLEF Designlamper Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Konkurrencer vil vi ikke bevæge os ud i endnu, da det for os virker lidt discount-agtigt.

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  SESLEF Designlamper Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tager det meget alvorligt, da vi er en meget lille virksomhed, og som alle i den størrelsesorden, så mangler vi kendskab. Vores produkt er differentieret og rettet mod et "øvre middelklasse og op efter" segment og vi vil derfor ikke gå på kompromis med hverken priser eller kvalitet. Derfor arbejder vi hårdt på at være til stede på "den rigtige måde".

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt at høre.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)