Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen, der tjener penge på internet?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til den tid, jeg bruger på mine hjemmesider, så ville jeg tjene laangt mere ved at bruge tiden på at dele aviser ud.

Så er det sagt Smile

Mvh. John.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er somsagt mange danskere der lever af nettet, både med små og store affiliate sider.

Men de som tjener mest er dem som laver sider som er unikke, som har nogle funktioner, sammenligninger, guides el.lign. som ingen af konkurrenterne har;)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man skal tjene penge på internettet, sådan rigtige penge, så ender det jo ofte i reklamer det hele. Men hvis man ikke har noget imod det, jamen så er det da også fint.

Jeg synes jo personligt det er langt federe at bygge et brand op, og se hvad dét kunne blive til. Her har man også en bedre chance for virkelig at dyrke sin interesse, fremfor et eller andet site om mobilabonnementer eller forsikringer

Amerikanerne er jo især nogle svin når det kommer til den slags. De fleste har ingen sjæl, og presser gerne reklamer ned i halsen på dig i form af spam og vanvittige pop-up's. 

Jeg synes jo fx at Amino er begyndt at blive ødelagt lidt af reklamer, hvilket er super ærgeligt!

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael:

Amerikanerne er jo især nogle svin når det kommer til den slags. De fleste har ingen sjæl, og presser gerne reklamer ned i halsen på dig i form af spam og vanvittige pop-up's. 

Jeg synes jo fx at Amino er begyndt at blive ødelagt lidt af reklamer, hvilket er super ærgeligt!

Og det er kun amerikaner der gør det?:P

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha, bestemt ikke. Det findes desværre tonsvis af steder, men især Amerika elsker den slags!

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I mine yngre år (14-18 år) levede jeg af mit YouTube partnerskab, hvor jeg sammen med min fætter reglmæssigt uploadede comedy sketches. Fik omkring 3000 kr om måneden, hvilket var mere end rigeligt i den alder. 

I dag får jeg stadig omkring 1000 kr/md. derfra, selvom jeg ikke er ret aktiv på min kanal længere. 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Eberhard:

I mine yngre år (14-18 år) levede jeg af mit YouTube partnerskab, hvor jeg sammen med min fætter reglmæssigt uploadede comedy sketches. Fik omkring 3000 kr om måneden, hvilket var mere end rigeligt i den alder. 

I dag får jeg stadig omkring 1000 kr/md. derfra, selvom jeg ikke er ret aktiv på min kanal længere. 

Fedt!:) Troede faktisk ikke der var nogle danske youtubere der tjente noget særligt:P Hvad hedder denne channel om man må spørge?

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Eberhard:

I mine yngre år (14-18 år) levede jeg af mit YouTube partnerskab, hvor jeg sammen med min fætter reglmæssigt uploadede comedy sketches. Fik omkring 3000 kr om måneden, hvilket var mere end rigeligt i den alder. 

I dag får jeg stadig omkring 1000 kr/md. derfra, selvom jeg ikke er ret aktiv på min kanal længere. 

Lyder interessant, har du et link til den kanal?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Ja, jeg må også slutte mig til koret af folk, som kan leve af nettet og ikke bor hos mor og far :-)

Hvis det kniber med at få det til at løbe rundt, er her et godt råd fra en tigger i en Storm P historie:

En manden spørger en tigger; Kan De leve af at tigge?
Denne svarer: Nej, somme tider må jeg spæde lidt til selv!

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kenneth88:

Nicolaj Thomasen:

Jeg lever af internettet på fuld tid og jeg bor ikke hjemme hos mine forældre Wink

 

Kunne være fedt hvis du uddybede lidt. Vi er jo klar over at der er folk der lever af internettet. Det spændene er jo, hvordan og hvorledes? :)

Evt hvordan du startede?

Nu har jeg lavet masser af affiliate-marketing før, men lige det her med mobilerne var en tilfældighed. Jeg søgte efter nogle ledige domæner og faldt i første omgang over gratis-taletid.dk, hvilket var perfekt, da der på daværende tidspunkt var flere teleselskaber, som tilbød 200 kr. taletid for 0 kr. til nye kunder. Den AdWordskode på 400 kr., der fulgte med webhotellet fik jeg forvandlet til 1.000 kr. i affiliate indtjening, herefter var det bare et spørgsmål om hele tiden at bruge overskudet på at skaffe nye besøgende.

Jeg troede dengang at det var meget sværere at generere mobilsalg end at skaffe taletidskunder, men jeg forsøgte på et tidspunkt alligevel med nogle mobilbannere og blev positivt overrasket. Herefter gik jeg igang med at lede efter et nyt domæne til den del og fandt billigemobiler.dk, hvor jeg lavede en prissammenligning på de mest populære mobiler og havde 5-6 teleselskaber i oversigten. Jeg kan ikke kode, så det hele blev lavet i hjemmesideprogrammet hos one.com

Salget gik over al forventning og da der var penge nok på kontoen, fik vi lavet en professionel hjemmeside og valgte istedet at bruge domænet i min signatur, som var ledigt på daværende tidspunkt. Resten er historie og i dag får vi også trafik fra mange andre kanaler end AdWords og specielt organisk er vi gået frem, hver gang Google har sendt pandaer og andre truede dyrearter i rotation.

Jeg har været så heldig at have et deltidsjob, hvor jeg samtidig kunne passe mit eget arbejde 80% af tiden. Dette job har jeg nedtrappet løbende og stoppede helt tidligere i år. Økonomisk kunne jeg sagtens have stoppet for 2 år siden, men det var faktisk rart at komme lidt ud, og grunden til at jeg stoppede helt, skyldes faktisk at min kone har skiftende arbejdstider i hendes nye job, mens mine vagter var faste.

Min makker har sideløbende haft fuldtidsjob, men er nu igang med en uddannelse. Han står hovedsageligt for vores regnskab og momsindberetninger, ligesom han forsøger at holde styr på vores 3 ungarbejdere. Vi startede med at skyde 10.000 kr. ind hver og lavede en fælles kassekredit på 15.000 kr. - pengene blev brugt til at kickstarte vores AdWords annoncering, da vi havde opdaget, at det var en rigtig god forretning.

Kenneth88:
og hvor meget tid du bruger?

Tidforbruget er svært at gøre op. Er det arbejde at kommentere her på Amino? Er det arbejde at lege lidt med en ny smartphone?

Jeg er jo online næsten 24-7, men meget af det jeg laver, giver ikke værdi med det samme. Jeg kan også tage væk 14 dage og stadig have tjent det samme i den periode, mens det måske vil koste på sigt.

Summa summarum, så arbejder jeg nok en del mere, end hvis jeg havde et almindeligt 7-16 job, men jeg bestemmer til gengæld selv, hvornår på døgnet jeg vil arbejde, og jeg har frihed til at rive nogle dage ud af kalenderen en gang imellem.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)