Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen, der tjener penge på internet?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er underholdende og lærerigt at følge med i de mange debatter på Amino, og der er mange gode tanker og ideer. Men jeg tænker tit på, om der er nogen her på Amino, som tjener så  mange penge på internet, at I kan leve af det. Her tænker jeg IKKE på SEO-virksomheder, konsulenter, web-grafikere osv, men på, om der er nogle af jer, der formår tjene til livets ophold udelukkende via jeres hjemmeside(r). Det kan være salg af varer eller indtægter via reklamer/sponsoreringer på hjemmesiden.

Jeg har på fornemmelsen, at fortjenesten ofte drukner i udgifter (indkøb, pakning, porto, reklamer, SEO-assistance osv).

At man kan leve af det, forstår jeg sådan, at man tjener op mod 20.000 kr. om måneden (eller mere) eksklusive moms, at man ikke bor hjemme hos forældrene samt at man ikke har andre job ved siden af.

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er der hundredevis der gør.. Nogle gør ved hjælp af store sites, som de har bygget op gennem mange år, og siden er blevet til brands.. Andre laver flere små sites, som ikke er så kendte, men tilsammen giver en rigtig god indtjening.. 

Det sidste synes jeg især kunne være sjovt at høre, hvor mange der lever af i Danmark.

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener Casper med sokkerne, og vist også Mikael fra antphilosophy.com mere eller mindre lever af en samling af mindre sites.. Men kunne være spændende at høre, hvor mange der gør.. Og deres strategier for det;)

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg lever af internettet på fuld tid og jeg bor ikke hjemme hos mine forældre Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige netop det, jeg mener, CasperC. Men tjener du 20.000+ på dine to hjemmesider?

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Jeg lever af internettet på fuld tid og jeg bor ikke hjemme hos mine forældre Wink

 

Kunne være fedt hvis du uddybede lidt. Vi er jo klar over at der er folk der lever af internettet. Det spændene er jo, hvordan og hvorledes? :)

Evt hvordan du startede? og hvor meget tid du bruger?

Bruger dine børn internettet? så prøv Børnefilter på www.børnefilter.dk 

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

@Garamond: Nej.. Har dog en del flere sites end to;), men lever slet ikke af dem.. 
Men der er folk, der har været mange år i gamet, som lever godt af det..

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Garamond:
At man kan leve af det, forstår jeg sådan, at man tjener op mod 20.000 kr. om måneden (eller mere) eksklusive moms, at man ikke bor hjemme hos forældrene samt at man ikke har andre job ved siden af.

Det kan jeg godt lige snige mig op på :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg hutler mig også lige igennem med salg  af mine egne bøger via nettet, med salg af hårprodukter og så'n lidt forskelligt. Så jo - det er muligt at tjene en skilling på nettet. Og også en sjat mere end 20K pr. måned ;-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg lever jo både af abonnementskunder og så de sjove engangskunder der måske/måske ikke handler igen året efter. Uden disse som DIREKTE kommer og efterspørger min vare ville min omsætning ligge på 50% af hvad den i virkeligheden er;)

Så noget betyder det alligevel...

BH

Lars

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)