Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Innovation & Vækst

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Produktion, maskiner & outsourcing"

Reflekterende/selvlysende materialle?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 32
Fra Århus
Tilmeldt 19. apr 09
Indlæg ialt: 8

Skrevet 20-06-2012 kl. 10:27

Hej!

Jeg har en ide - og for at realisere ideen skal jeg bruge noget materialle der er reflekterende om natten når der lyses på det. Om dagen skal materiallet have en "normal farve" dvs. enten rød, hvid, gul, blå osv. Dvs. det reflekterende del af materiallet skal være "gennemsigtigt" om dagen - ikke ligesom en refleks man kan se hele tiden.

Spørgsmålet er så om der findes et sådan materialle. Eller kan man evt. gøre det på en måde hvor man lægger en reflekterende belægning af en art ovenpå noget stof?

Håber det er forståeligt beskrevet og håber virkelig på der er nogen der kan hjælpe mig! :-)

Rigtig god dag!

Kim

Amino-karma 24.577
Fra Bramming
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 3.892
Amino Plus

Hej Kim

Jeg ved mine selvlysende flugtvejsskilte er belagt med et 3M folie. Prøv at søg på dette, jeg ved det bruges til mange former for belægning, når det skal være selvlysende.

Kik evt. her http://solutions.3mdanmark.dk

Med Brandsikre Hilsner 

Kenneth Boysen, Brandteknisk rådgiver

Min passion ligger indenfor brandsikkerhed, som du kan se hvis du besøger min blog om emnet, kennethboysen.dk
Ved siden af jobbet som blogger, lever jeg af min shop, hvor jeg sælger sikkerhedsskilte. Læs mere på min amino profil

Amino-karma 6.389
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. maj 09
Indlæg ialt: 1.627
Amino Plus

Jeg har set en folie på messe som når den fik strøm lyste op med en reklame og uden strøm viste den en anden reklame! 

T-shirts med tryk til iværksættervenlige priser.

Og vi laver jo klart nok også tryk på tøj

Har også en lille side projekt som er en online shop med salg af billig køkkenudstyr

Min amino profil Reberholt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed