Køb et Amino Sponsorlink
Vi er et firma som står for online planlægning for virksomheder. Mere specifikt, ferie, fravær og tidsregistrering. FirmaPlan (Systemet) er med til at gøre chefens hverdag nemmere og hjælpe medarbejderen til at få overblikket i afdelingen/virksomheden, så alle er glade.
Når det så er sagt mangler vi et slogan som kort beskriver hvad det er vi laver. Vi skal til at lave reklame på biler og andre steder og spørg derfor til Jeres hjælp - kender I nogle som kan det pis?
FirmaPlan.dk ........ Meget velkommen til at gøre sætningen færdig :)
mv.
www.FirmaPlan.dk
FirmaPlan - Styr på stumperne! :)
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Hej Eyki :) tak for respons, men kan man ikke tro det er noget computer halløj (dele)?
ellers kækt ;)
Jo det kan være - det lyder bare godt i mine øre :)
Jeg tror ikke, et kækt slogan er sagen. I er nok bedre tjent med kort og præcist fortælle, hvad I reelt tilbyder.
Punchlines er gode, når produktet giver sig selv som hos fx håndværkere, teleselskaber osv. Der duer bare ikke for jer at skrive "De bedste for tiden" eller noget tilsvarende, fordi selv de potentielle kunder, der aktivt søger jeres service, (sandsynligvis) ikke kender jer.
Jeg foreslår noget helt pragmatisk som "Automatiseret tidsregistrering til firmaer".
Hvad er bedre end en flot hjemmeside? En hjemmeside, der skaber kunder.
Jeg gør det, der virker. Ikke det, man "bør" gøre.
Ferieplanlægning uden grå hår
Enig, men man skal vel også passe på at sætningen ikke bliver for lang? Jeg hælder mest til en kort og præcis sætning, men er også bekymret for det ikke fortæller hele sandheden om produktet :)
FirmaPlan - Styr på tiden. ?
Marketing101.dk - en blog om markedsføring. Pt et work in progress, jeg tager rigtig gerne imod idéer.