Køb et Amino Sponsorlink
Jeg har den glæde at fortælle, at Anders Helbo har sagt ja til at blive moderator på Amino.Det er han den næste måneds tid og er han og vi glade for det, så fortsætter han.Jeg er meget, meget glad for at vi får endnu en god mand på posten, så vi kan opretholde vores fantastiske forum.Hjælp ham så meget i kan folkens :-)
Mangler du et gratis værktøj til at lave Fakturaer i?Opret gratis Dinero konto i dag
Velkommen, Anders :-)
Jeg laver også guidede meditationer og underviser i meditation
Jamen, det er da ikke dumt. Tillykke med moderator vikar jobbet :)
NAMoffers - Affiliate Marketing Done Right!
Tillykke med det
Freelance grafiker | Logo designer | Grafisk designer - Visuel Identitet til dig der tager sin virksomhed seriøst.
Jeg siger mange tak. Jeg er glad for, at kunne bidrage endnu mere til, at Amino fortsat forbliver en succes. ;-)
Kig forbi Aarhus Innovation, hvis du vil læse om Danmarks unge iværksættere. Ønsker du hjælp til noget Wordpress-halløj... Ja, så kig forbi Helbo Media. Mangler du blæk til printeren skal du SNART købe det hos E-blæk.dk.
Tillykke med det ! :-)
Velkommen til i moderatorgruppen, Anders.
John Nielsen → fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support og andre former for IT-rådgivning.→ og fra OnlineSynlighed.dk, som rådgiver om søgemaskineoptimering og andre aspekter af virksomheders online synlighed.OnlineSynlighed.dk på Amino Bizz ✔
Velkommen til.
Malerfirmaet Råd & Mal - Maleren fra Slagelse - Kunderne siger ?
Hej Anders,
Velkommen til :-)
/Brian
Selvstændig siden 1999, og stadig vild med det.
Solutio | Lalini Online Marketing | Baglokalet meninger og udgydelser
Velkommen til. Mvh. Rune :)
Redaktør på Amino ApS. Tilføj mig på Twitter, Facebook og Google+, eller min profil på Amino.