Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres erfaring med antal klik på links i nyhedsbreve?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg nu sender et nyhedsbrev ud hvor jeg har linket til 3-4 forskellige ting som jeg synes er (lige) spændende og relevante for læseren, er det så almindeligt at kun det ene link får mange klik, mens folk så efterfølgende er lidt ligeglade med resten? Hvad er jeres erfaring?

Det skal måske siges at der ikke i mit eksempel her er tale om salgslinks, men bare links til spændende artikler f.eks. 

Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 85
Fra  Justworks ApS Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også min erfaring. Typsik hitter ét link helt vildt og de andre ikke så meget.

Vi plejer at påvirke det ved at have det emne vi finder vigtigst i vores subject for e-mailen, på den måde kan vi styre hvad det mest klikkede link er. Og resten er så bare bonus, hvis hovedemnet ikke var interessant for modtageren

Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg hører flere og flere eksperter der anbefaler kun at dække et emne pr. Nyhedsbrev. I øvrigt lyder det lidt som om du "gætter" hvad der er interessant for dine læsere. Hvorfor ikke lade dem selv angive hvad de vil modtage?
Fra Odense
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du siger "lige relevant for læseren" har du så segmenteret dem?

Jeg kan anbefale et hovedemne til segmentet, som støtter din(e) KPI.

Online manager

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 45
Fra  Medit Consult Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Anja,

Hvis de 3-4 forskellige artikler vitterlig er lige relevant for læseren, vil der være en klar sammenhæng mellem hvilken af disse der står øverst i nyhedsbrevet og som får flest klik.
De færreste læser hele nyhedsbrevet før de beslutter at klikke på noget - så det er en fordel at stå øverst. Så placer det der har størst betydning for dig selv at de læser - øverst. 
Vil du gerne vide hvilken af dine f.eks. 3 links læserne har størst interesse i, så opdel din udsendelse i tre med skiftevis topplacering af link. Det giver dig særdeles brugbar info til fremtidige artikler og nyhedsbreve.  

Bedste hilsner,
Klavs 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)