Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil tjene penge!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Send en mail til mig med hvad du kan
Jeg vil starter et webshop snart måske du kan hjælp med det

Empyrealservice@hotmail.com

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Jensen:

Undskyld jeg lige ''bryder'' din tråd, Kasper.

Jeg synes jeg hele tiden ser debatter hvor folk søger jobs, og jeg synes ærlig talt det er ved at være rimelig nedern. Det er freelancer, og så synes jeg bare vi skal holde os til det.

Amino er IKKE en jobportal...

(Ja, undskyld mit sure udbrud, men ærlig talt..).

Udelukkende ud af nysgerrighed - ikke noget jeg vil forfølge, men hvorfor er det så træls at se på debatter hvor folk søger job? Jeg spørger fordi de ikke generer mig overhovedet - jeg ser dem, men da jeg ikke selv leder efter en medarbejder, og som så mange bannerreklamer, filtrer jeg dem simpelthen mentalt fra. Desuden kan jeg godt forstå, at de søger, det sted hvor der er mest aktivitet, nemlig her på forumet. De jobsøgende prøver jo ikke ligefrem at genere nogen.
Kan vi ikke godt give plads til det, nu hvor der finanskrise osv. taget i betragtning?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SERPNAME:

Kasper Toft Braun:

Så tager jeg 50 kr. for det nu:)

Vil du være venlig ikke at kommentere priserne.

Jeg gav dig blot god feedback. Hvis du opretter en tråd der siger "Artikler - 50 kr" så får du rygende travlt.

Jamen han skal så lige spare sammen til et Plus abonnement først :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hoxer Bønding:
Udelukkende ud af nysgerrighed - ikke noget jeg vil forfølge, men hvorfor er det så træls at se på debatter hvor folk søger job? Jeg spørger fordi de ikke generer mig overhovedet - jeg ser dem, men da jeg ikke selv leder efter en medarbejder, og som så mange bannerreklamer, filtrer jeg dem simpelthen mentalt fra. Desuden kan jeg godt forstå, at de søger, det sted hvor der er mest aktivitet, nemlig her på forumet. De jobsøgende prøver jo ikke ligefrem at genere nogen.
Kan vi ikke godt give plads til det, nu hvor der finanskrise osv. taget i betragtning?

Jeg forstår dig faktisk godt. Jeg var lidt lidt gnaven da jeg skrev det indlæg i forvejen - my bad.

Men alligevel synes jeg ikke man skal søge job her, da jeg synes det udvikler sig i en negativ retning. Ja, det er et meget godt sted at søge job herinde, men alligevel.. Jeg bryder mig bare ikke om det.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)