Køb et Amino Sponsorlink
Hej Philip,
Philip Mahler:Derudover så må du please!!!!! fjerne de tacky og uindbydende stockphotos, det er så useriøst for en moderne hjemmeside og moderne publikum.
Haha, fair kritik men tror du også den "almene" dansker har den holdning - kunne forestille mig, du er inde for den branche siden, det er så noget du ligger mærke til? :-) Og har du nogen forslag til hvad der ellers skal sættes ind så modtages det meget gerne :-)
Tak for feedback
mvh.
Lasse
Hej Frk. Jensen,
Frk.Jensen:Når jeg tager et kig på dit site, så skriger det ikkeligefrem af ”drengerøv”
Det var en lang overvejelse, hvor meget den skulle skrige af drengerøv, for ikke at signalere at det var ovre i det useriøse. Derfor valgte jeg/vi en afdæmpet model. Drengerøvs-guru synes jeg personligt tangerer narcissisme for jeg mener ikke jeg er en guru men en alm. drengerøv som studerer livskunst - kan du følge mig? Men selve ordet drengerøvs-guru er faktisk ret catchy må jeg erkende men kunne også lyde som om jeg er guru inden for at være drengerøv og det er ikke det min bog handler om.
Jeg er rigtig glad for beskrivelsen af din ven. For det lige præcis denne type som jeg ser mig selv som (dog ikke urtehaven...haha) - ham gad jeg godt at møde :-)
- Lasse
Det er da helt vildt spændende med din bog!
Jeg synes også der er noget galt med det der drengerøv. En drengerøvsbog er fx David Nielsens "Sorte svin". Oliver Bjerrehuus kunne også skrive en drengerøvsbog, eller Bendtner. Jeg tror mange i din målgruppe vil vælge bogen fra alene pga. "drengerøvstemaet".
Charlotte
Jeg kan sagtens forstå hvorfor i har overvejet at gå efter "drengerøvs" navnet... Men hvis man har de drømmer som du har, med at bogen skal oversættes til andre sprog og sælges - og gerne blive en bestseller.. Så tænker jeg blot at drengerøvs navnet måske ikke er helt så ideelt.. Hvor som jeg beskrev, så vil det at kalde sig drengerøvs-guru nå ud til en bredere skare.. :)
Får man at vide at denne her bog er en drengerøvsbog - så tænker man (mange gør!) at den sikkert er sådan en halvplat bog, uden nogen større dybde.. Der vil sikkert være en bunke drengerøve der vil købe den, blot for at købe den.
Men kalder brander man den som en drengerøvs guru bog, så vil den på en eller anden måde virke en tand mere "seriøs" - og jeg tror en del flere mennesker vil få lyst til at læse den.. Både kvinder og mænd.. Hvilken kvinde har ikke lyst til at læse en bog fra drengerøvenes guru og så måske blive klogere på de kære mænd? ;-) Og er man først blevet godt markedsført som guruen, så tror jeg det kan trække en meget længere end en "drengerøvs" bog.. :)
Men ja, det sidste kræver nok også lidt flere kræfter, og kommer selvfølgelig an på hvad man ønsker.. Men er udlandet i dine drømme.. Så synes jeg helt klart i skal overveje sidstnævnte :)
Personligt synes jeg drengerøvs guru lyder super fedt :D Hvor "endnu" en drengerøvs forfatter bare er lidt "ja ja" agtig :)
Håber ikke du misforstår mit indlæg eller opfatter det negativt på nogen måde, er helt sikker på der nok skal være et marked for din bog - no matter what - og som jeg skrev før, jeg synes den lyder spændende, og super fedt der kommer en bog som viser at en drengerøv kan være andet end en stiv stodder der savler efter kvinder ;-)
Mht. min ven så skal jeg nok fortælle ham at der er en bog på vej, der er perfekt til ham! :D
CharlotteR:Jeg synes også der er noget galt med det der drengerøv. En drengerøvsbog er fx David Nielsens "Sorte svin". Oliver Bjerrehuus kunne også skrive en drengerøvsbog, eller Bendtner. Jeg tror mange i din målgruppe vil vælge bogen fra alene pga. "drengerøvstemaet".
Hej Charlotte,
Tak for dit indspark. Det er vigtigt at sige, at bogen ikke er en drengerøvs-bog, men en bog om selvudvikling skrevet fra en drengerøvs optik. Men kan se, at det er anledning til forvirring hos forskellige brugere, herinde så skal lidt i tænkebox, så navnet på bogen mere signalerer hvad det er. Om ikke andet er det ekstremt vigtigt, at der bliver fortalt præcist hvad bogen indeholder i forbindelsen med lanceringen af bogen :-)
Frk.Jensen: Og er man først blevet godt markedsført som guruen, så tror jeg det kan trække en meget længere end en "drengerøvs" bog.. :)
Hej igen :-)
Jeg kan se at drengerøvs-betegnelsen er anledning til lidt forvirring. Bogen er ikke en drengerøvs-bog men en bog om selvudvikling skrevet ud fra en drengerøvs optik. Det åbner i hvert fald mine øjne i forhold til at der skal gøres meget ud af at fortælle hvad bogen egentlig indeholder i forbindelsen med lanceringen.
Tænkte på den her overskrift:
"Livskunst fra drengerøvs-guruen" Er det bedre synes du/I?
Lasse S Larsen: Jeg kan se at drengerøvs-betegnelsen er anledning til lidt forvirring. Bogen er ikke en drengerøvs-bog men en bog om selvudvikling skrevet ud fra en drengerøvs optik. Det åbner i hvert fald mine øjne i forhold til at der skal gøres meget ud af at fortælle hvad bogen egentlig indeholder i forbindelsen med lanceringen. Tænkte på den her overskrift: "Livskunst fra drengerøvs-guruen" Er det bedre synes du/I?
Synes helt klart det er mere sigende, og får dig på en måde lidt ud af "kassen" (drengerøvs kassen).. Er i hvertfald en måde at mixe de to ting :)
Hej Aminoer som deltog i denne debat,
Siden debatten kørte her, så er der sket meget. I weekenden lagde jeg et indlæg ind omkring dette, men den røg under en anden sektion, Jante-tæskeren. Derfor vil jeg sikre mig, at jer der har været med til at give mig noget indspark også får hilsnen, hvis I ikke "opdager" den det andet sted :-.)
Kære aminoer,
For tid siden lagde jeg et indlæg ind omkring hvor vidt jeg skulle brande min kommende bog bedst muligt.
Det udviklede sig til en debat om hvordan mit koncept med bogen skulle angribes og kommunikeres. Her fik jeg en masse interessant feedback, som virkelig har været nyttigt. Nu er det to uger siden min bog ramte gaden, og det er forløbet over alt forventning.
- Bog & Ide og Arnold Busck i Randers, Århus og Aalborg har taget bogen til sig
- Salling i Århus tager den ind i et stort parti og søndag d. 9 december skal jeg ind og signere bøger
- Kronprins Frederik har sendt mig en personlig hilsen som tak for bogen
- Bogen har fået nogle rigtig gode anmeldelser se mere her: http://www.thisismylife.dk/sagt-om http://bogsyn.dk/index.php/litteratur/835-livskunst-for-drengerove.html
Jeg er selvfølgelig både glad og stolt, men vil godt benytte lejligheden til at sige tusind tak for jeres indspark. Det var første gang, jeg havde brugt Amino og sikken en værdi. Netop hvordan jeg skulle kommunikere bogen ud på, var ret essentielt, så konceptet ikke blev misforstået. Der gav diverse ”Aminoer” super feedback og indspark til hvad jeg skulle være meget opmærksom på – TAK!!!!!!
Hav en fantastisk weekend
Mange stolte og glade hilsner
Drengerøven
Godt gået og tillykke.
Send mig en bog, og så får du også en personlig hilsen fra mig ;-)
Hilsen, Robert
Rejser til hele verden: book fly og hoteller online - ikke affiliate