Køb et Amino Sponsorlink
Jesper Hansen (pmate.dk): Super !!! Lige sådan en side jeg har manglet Jeg vil gerne sende en artikel omkring P-Mate - vi skal jo have budskabet ud til så mange som muligt. Hvor skal jeg sende artiklen til?
Super !!! Lige sådan en side jeg har manglet
Jeg vil gerne sende en artikel omkring P-Mate - vi skal jo have budskabet ud til så mange som muligt.
Hvor skal jeg sende artiklen til?
jamen Jesper, skynd dig at skrive til min personlige mail under profil - så skal jeg få den publiceret hurtigst muligt fordi det er da et rimelig relevant festival produkt nu og fremover til alle festivaler :)
Annoncer dine webshop produkter gratis - Justcompare.dk
nordicADmedia: Ellers kender jeg et lille firma som måske kunne hjælpe dig med at skrive artikler til næsten ingen penge :)Du skal bare komme op med emnerne :)Hvad med links til alle de forskellige danske festivaller, hvor man også lige opsummerer hver enkelt festivals historie og selvfølgeli anden nyttig info: dato, pris, geografi osv.
Ellers kender jeg et lille firma som måske kunne hjælpe dig med at skrive artikler til næsten ingen penge :)Du skal bare komme op med emnerne :)Hvad med links til alle de forskellige danske festivaller, hvor man også lige opsummerer hver enkelt festivals historie og selvfølgeli anden nyttig info: dato, pris, geografi osv.
rigtig god ide som er super relevant og er på listen over ting der skal implementeres - oppe i top menu er der i øjeblikket kun to festivaler, der skal være alle de danske :)
Fitness Udstyr: Hej, jeg er lige ved at lave en guide til festivaldeltagere, i øjeblikket til roskilde festivalen, fordi jeg bor lige ved siden af og tænkte det kunne være sjovt at hjælpe dem lidt på vej når man nu er stedkendt. Hvis i vil hjælpe med emner der kunne være gode at skrive en lille artikel om som kunne hjælpe må i godt skrive her i tråden, så vil jeg få det indarbejdet. Hvis i har en sjov ting til festivalen som i sælger kan i også skrive en artikel og sende den til mig, så får i det nævnt med webadresse f.eks
Hej, jeg er lige ved at lave en guide til festivaldeltagere, i øjeblikket til roskilde festivalen, fordi jeg bor lige ved siden af og tænkte det kunne være sjovt at hjælpe dem lidt på vej når man nu er stedkendt.
Hvis i vil hjælpe med emner der kunne være gode at skrive en lille artikel om som kunne hjælpe må i godt skrive her i tråden, så vil jeg få det indarbejdet.
Hvis i har en sjov ting til festivalen som i sælger kan i også skrive en artikel og sende den til mig, så får i det nævnt med webadresse f.eks
Hej
Hvis du har / får et banner vil jeg da gerne u/b sætte det på min side under Roskilde byportal
vh Peter
Se mere på: http://www.lokalmåtteservice.dk
Peter Mortensen: Hej Hvis du har / får et banner vil jeg da gerne u/b sætte det på min side under Roskilde byportal vh Peter
Hej Peter, jamen det kan jeg da kun sige jotak til :) fint tilbud der er relevant for begge parter!
Vil få lavet et banner, hvad størrelse vil du helst have det i?
vh Thomas
Skriv hvor man kan gå i bad. Det må de være interesserede i :)
Sadeq Alwan: Skriv hvor man kan gå i bad. Det må de være interesserede i :)
tak for tippet :)
http://festival-tips.dk/bad-under-roskilde-festivalen/
Hej Thomas
ja det var også det jeg tænke :-) ( man skal jo hjælpe hvor man kan, og her kunne jeg hjælpe ) .. hvis du får plads til mig hos dig leverer jeg også gerne et eller andet ...
Hvis du laver noget i ca. 728 x 90 så passer det med nogle af de andre jeg har ...
Peter Mortensen: Hej Thomas ja det var også det jeg tænke :-) ( man skal jo hjælpe hvor man kan, og her kunne jeg hjælpe ) .. hvis du får plads til mig hos dig leverer jeg også gerne et eller andet ... Hvis du laver noget i ca. 728 x 90 så passer det med nogle af de andre jeg har ... vh Peter
kigger lige på det :)
så fik jeg lavet et logo :)
Fitness Udstyr:så fik jeg lavet et logo :)
Ser fint ud!!!!
Også med P-Mate :-)
Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.
Se mere på www.tinglyseren.dk