Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Online marketing & salg på webshops & websites"

Roskilde festival guide

Side 1 ud af 3 (22 indlæg) 1 2 3 Næste >
Amino-karma 8.099
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. jun 09
Indlæg ialt: 1.921

Hej, jeg er lige ved at lave en guide til festivaldeltagere, i øjeblikket til roskilde festivalen, fordi jeg bor lige ved siden af og tænkte det kunne være sjovt at hjælpe dem lidt på vej når man nu er stedkendt.

Hvis i vil hjælpe med emner der kunne være gode at skrive en lille artikel om som kunne hjælpe må i godt skrive her i tråden, så vil jeg få det indarbejdet.

Hvis i har en sjov ting til festivalen som i sælger kan i også skrive en artikel og sende den til mig, så får i det nævnt med webadresse f.eks

festivaltips.dk

vh Thomas

Amino-karma 3.143
Fra Odense
Tilmeldt 29. okt 10
Indlæg ialt: 535
Amino Plus
Føns
Fra Firm 2, Florence Marketing
Skrevet 15-06-2012 kl. 12:02

Oi Thomas,

Rigtig fed idé! Der har længe manglet en dansk side om festivaler. Jeg ved bl.a., at den svenske udgave kører glimrende. 

Men få nu lige rettet dit logo.. Wink 

Jeg har ikke noget at sælge, men hvis du vil, må du da gerne linke til min konkurrence om billetter billetter til Sziget Festival

God vind

Selvstændig SEO-mand i Florence Marketing.

Vil du have gratis kunder i butikken? Få hjælp til linkbuilding her!

Hyggeprojekter: Rejsebloggen Rejsekris.dk - Catering-siden Dansk-Catering.dk

Amino-karma 8.099
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. jun 09

@ Føns

kan se den svenske kører glimrende, masser af stof og nyheder :)

-logoet er bestilt :)

jamen vil da gerne skrive om din konkurrence, for festivaltips.dk er om alle festivaler, lige pt er det bare roskilde festival der er i fokus selvfølgelig

Amino-karma 3.828
Fra Næstved
Tilmeldt 11. feb 08
Indlæg ialt: 1.122
Amino Plus
AP
Fra http://seo-optimeringe...
Skrevet 15-06-2012 kl. 12:55

Hvilke thema har du brugt i denne website her?.. 

Online Markedsføring fra Seo-optimeringen.dk • Kom til tops på → Google Søgemaskineoptimering & Online Markedsføring ← • Fair, effektiv og billigste priser • Kontakt mig i dag! - hvepse og hvepsebo 

Amino-karma 8.099
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. jun 09

@ Føns - så er der skrevet og henvist til din konkurrence :)

@ AP - Bangkok Press

Amino-karma 8.099
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. jun 09

kender i til andre konkurrencer eller andet der relaterer til festivaler så få det sendt så vi kan få det ud til læserne som kan bruge det på en eller anden måde :)

Amino-karma 877
Fra Nørager
Tilmeldt 2. nov 11
Indlæg ialt: 218

Super !!! Lige sådan en side jeg har manglet Wink

Jeg vil gerne sende en artikel omkring P-Mate - vi skal jo have budskabet ud til så mange som muligt.

Hvor skal jeg sende artiklen til?

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Amino-karma 1.969
Tilmeldt 19. aug 10
Indlæg ialt: 500

nordicADmedia
Skrevet 15-06-2012 kl. 13:49

Det er en rigtig god idé og dit content er troværdigt uden alt for meget "irriterende" SEO, men kunne godt savne lidt mere dybde i dine indlæg. 
Keep up the good work og held og lykke med projektet :) 

Amino-karma 8.099
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. jun 09

nordicADmedia:

Det er en rigtig god idé og dit content er troværdigt uden alt for meget "irriterende" SEO, men kunne godt savne lidt mere dybde i dine indlæg. 
Keep up the good work og held og lykke med projektet :) 

tak for feedback, jeg sidder lige og tænker på det samme,  at jeg burde skrive mere dybdegående artikler - det mangler lige det der journalist tilgang må jeg indrømme, vil prøve at gå mere i dybden :)

Amino-karma 1.969
Tilmeldt 19. aug 10
Indlæg ialt: 500

nordicADmedia
Skrevet 15-06-2012 kl. 13:56

Ellers kender jeg et lille firma som måske kunne hjælpe dig med at skrive artikler til næsten ingen penge :)
Du skal bare komme op med emnerne :)

Hvad med links til alle de forskellige danske festivaller, hvor man også lige opsummerer hver enkelt festivals historie og selvfølgeli anden nyttig info: dato, pris, geografi osv. 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg) 1 2 3 Næste >

RSS-feed