Køb et Amino Sponsorlink
Hej alle
Dette emne har sikkert været oppe RIGTIG mange gange, men af en eller anden grund kan jeg ikke finde noget..
Vi er ved at starte en webshop op og skal jo dertil bruge lidt af hvert: kasser, kuverter osv. til forsendelse.
Jeg har googlet en del, men vil rigtig gerne høre lidt om jeres erfaringer og hvilke emballage firmaer der er gode til os "små" :)
På forhånd tak
Stort udvalg af kvalitets hundeudstyr! Kig ind www.cauda.dk
Anbefaler www.pack2.dk - dem har jeg anvendt snart 2 år .. Der går man ikke galt i byen :)God vind MvhMartin
Se vores udvalg af CAPS & HUER - Kontakt mig hvis du har nogle spørgsmål :)
Den type emballage vi bruger (prøvekuverter, små papkasser og boblekuverter) bestiller vi så godt som altid fra Lem Bøger og Papir. De ligger i den anden ende af landet, men de er billige, leverer lynhurtigt, og jeg har endnu aldrig oplevet fejl.
/Kjeld
Netstrømpen
Vi bruger Jakodan og har gode erfaringer med dem !
Mvh
Pure Dead Sea ApS
Jesper Kirkegaard Larsen
www.puredeadsea.dk
www.billigemabllage.dk
Jeg tør vædde på, du mener: www.billigemballage.dk.
Da jeg søgte, fandt jeg billigemballage.dk og jakodan.dk som de billigste. Har købt fra begge, helt ok.
osmoseanlæg
Jakodan har super god dag-til-dag service og emballage og i top!
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Jeg vil gerne skyde ind med min egen side - Boblekuverter.com - Jeg garanterer DK's billigste priser på boblekuverter :-)
Boblekuverter.com - Har du en webshop og sender med boblekuverter? Garanti for danmarks billigste boblekuverter
jeg checkede lige PAPKASSE 250 X 140 X 60 MM, 3 MM. Den koster 67kr hos pack2.dk og 34kr hos billigemballage.dk
og fragten hos pack2.dk er også meget dyrere.