Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sagsøgt for rettigheden til et .dk domænenavn

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Ulrich Bale:
Bloggen vil kunne findes under mit nye navne-domæne: ulrichbale.dk

Man må da ikke håbe, at din kusine får en søn og døber ham Ulrich og han også vil være advokat Smile

Jeg forstår din beslutning, men finder den ærgelig. Specielt fordi den emsige kælling Marianne K. Bale nu får sin vilje. Men lad os håbe, at fremtidige kunder Googler hendes navn først, hvis de leder efter en ny advokat.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrich Bale:
agen var egentlig ret klar og jeg havde en god fornemmelse om udfaldet af den her sag, en time inde i retsmødet.
Det der slog mig var; "Gider jeg blive ved med at køre det her cirkus igennem én gang til om et par år, hvis hun beslutter sig for at afprøve sagen på ny ved domæneklagenævnet og måske / måske ikke igen prøver at trække mig igennem en retssal pga. små 45 kroner?" For i praksis, så kan hun jo starte cirkuset op - igen igen - for at få prøvet sagen på ny.

Hej Ulrich

Jeg har fulgt sagen på sidelinjen :)

Stor respekt for din beslutning som du måske burde have truffet tidligere i forløbet, især set i lyset af at din kusine kun vil betale hvad hun vil, for mig lyder lidt som om du trækker dig ligesom du når mål. Det er muligt din kusine ville blive ved, men husk hvis du vandt sagen rent så hun måtte betale udgifterne ja så er det vel også begrænset hvor mange sager hun har råd til ikke mindst økonomisk men også personligt, for det vil jo også tære på hende og skulle der komme en sag mere er du jo lang mere forberedt denne gang.

Jeg ønsker dig held og lykke med dit nye domæne.

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)