Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

starthjælp - finansiering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hansen
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg er en ung og uerfaren person med kortere uddannelse, som gerne vil være iværksætter.

 

jeg har udarbejdet en helt fantastisk ide, som skal produceres og sælges til erhvervsdrivende, men der er jo kæmpe opstartsomkostninger ved sådan noget og det er ikke realistisk at jeg skal spare sammen alt hvad jeg kan for at kunne starte.

 

hvad er der af finansieringsmuligheder? hvad er der ved fordele og ulemper ved det?

 

derudover er det muligt, som ung at søge om gratis rådgivning?

 

på forhånd tak for hjælpen

 

Mikkel Hansen

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 78
Fra  JustBid24 Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et møde med - Væksthuset. De kan hjælpe dig med en hel masse.

Har selv været derinde. Dog synes jeg de er lidt langsomme med at komme igennem med sagerne.

Der er vist også et center i Hillerød, C3 eller lign. Der fortæller du om din idé og så fortæller de dig hvad du skal gøre for at komme videre med din forretning.

Finansieringsdelen er tough! Jeg sidder selv søger efter noget kapitalrejsning, men der skal du enten have sikkerhed for lånet, ellers skal du være heldig at en investor hopper på. Alle holder på pengene lige pt. undtagen Kina :b må man sige..

Der findes: vækstfonden, kom-igang-lån, BA Copenhagen, de 9 innovative miljøer og nok flere...

Håber det hjalp en smule.

Netauktion med massere mærkevarer - Prøv auktion online her!

Fra Hansen
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

det er en rigtig god start :D

 

inden jeg tager hen på væksthuset skal jeg vel formulere ideen specifikt og patentere den?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

gyldengrod:

inden jeg tager hen på væksthuset skal jeg vel formulere ideen specifikt og patentere den?

 

Naturligvis skal du have formuleret ideen specifikt.

Vær opmærksom på at et patent koster mange tusinde kr at få laver. Før du kan få lavet et patent skal det undersøges om du overhoved kan få patetnt på dit produkt, det gøres ved en såkaldt nyhedsundersøgelse

 

Mvh

Ravn 

 

Fra Hansen
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for hjælpen :D

 

jeg er i fuld gang med at formulere ideen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)