Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til jer som arbejder med det grafiske til hverdag - lidt hjælp/inspiration

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Kjærsgaard:
fed collage som hele tiden bliver opdateret - når jeg så har brugt et eller andet til et projekt - SKAL billederne tages af væggen!!! Det er hamrende effektivt og er med til at inspirerer mine kolleger...

Rigtig fed idé! :-)

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig mange gode forslag og links, som helt klart skal afprøves! Kom gerne med flere forslag. Jeg tager selv billeder, har selv professionelt udstyr, men det er ikke det jeg altid har med på farten, har altid min iPhone med mig og med instangram installeret, kan det evt. hjælpe mig med at blive mere inspireret.

@Daniel, nej nej, det var nu ikke fordi jeg ville et andet sted hen - jeg er meget godt tilfreds med at arbejde hvor jeg er nu (10 minutters gåtur fra hvor jeg bor).

Jeg ville helt klart gerne være med til at holde sådan et argenment, hvor vi mødes og kan snakke om alt der interessere os. Tænker man kunne lave det som en kreativ workshop - evt. hvor man lavede nogle opgaver i hold, og så ville den bedste opgave vinde et eller det - kunne der evt. være belæg for dét? Jeg tænker dét kunne være super fedt :). Jeg kunne godt bruge noget nyt netværk.

Go' weekend!

/Torben

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)