Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ingredienser for at lave sodavand

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg hedder Pætur Magnussen, og dette er mit første indlæg.

Jeg vil lave en ny slags sodavand, men kan ikke rigtig finde de rette ingredienser... er der nogen, som ved hvor jeg kan finde frugt konsentrater? Jeg har prøvet Urtegaarden, men de sælger kun aromaer.

Frugt konsentratet skal bruges som sødemiddel, da produktet skal være sukkerfrit. Er der nogen, som kan hjælpe mig? At begynde med vil jeg gerne købe det i mindre mængder, og det må gerne være indenfor EU.

Venlig hilsen

Pætur Magnussen

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke svaret på dit spørgsmål, men I det tilfælde at du ikke før har hørt om det, så er Stevia et for nyligt godkendt sødestof, der er udvundet af en plante - og ikke fremstillet på et laboratorium. Jeg har brugt det meget på morgenmad og i hyldebærsaft, og det søder rigtig godt. Desværre ved jeg ikke noget om frugt koncentrater.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, der skulle stå frugt EKSTRAKTER... er dødtræt :) Er der nogen, der ved, hvor man kan finde frugt ekstrakter?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input, Simon. Jeg vil helt sikkert undersøge Stevia nærmere, om jeg ikke kan finde en anden løsning.

Tak!

Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Også tak for dit input - jeg har kontaktet Chr. Andersen, som umiddelbart ikke kunne hjælpe mig, men jeg fik at vide, at jeg kunne kontakte et tysk firma, som hedder Döhler (doehler.com). De har lige fået en mail i deres postkasse.

Endnu en gang tak!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

pmagnussen:
Frugt konsentratet skal bruges som sødemiddel, da produktet skal være sukkerfrit

Der må være noget du har misforstået for et frugtkoncentrat indeholder jo en masse naturlig forekommende sukker i forskellige former bl.a glucose og frugtose samt andre sukker arter alt afhængig af frugten der er brugt.

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mente, at der ikke skal være noget tilsat sukker.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

pmagnussen:

Jeg mente, at der ikke skal være noget tilsat sukker.

Hvis du havde startede med at stille nogle klare og tydelig spørgsmål, ville det være meget lettere for os at hjælpe dig !

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)