Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal vs. Dankort - Webshop

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Magento kan du integrere PayPal på en måde, så kunderne ikke ved at det er PayPal, der håndterer betalingen. Men da 10-12% betaler med ren dankort, er der en vis risiko for frafald. Dog ville det overraske mig meget hvis +50% falder fra, som foreslået tidligere i tråden.

Vi har lavet mange Magento-løsninger efterhånden og det er også kun den platform jeg kan udtale mig om. Hvis det pågældende shoppingsystem kræver at man skal logge ind med sin paypal-konto, så vil jeg tro at frafaldet er på de +50% der nævnes.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

jeg har også en side, som jeg gerne vil have paypal på, men hvordan gør man og hvilke krav stilles der skal man stille sikkerhed og hvor hurtigt kan man på det på siden og kan man selv sætte det op

 

thomas

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også, du skal kigge på dine kunders alder.
Da jeg tror, at unge er mere sikre ved Pay-pal end de lidt ældre kunder!

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim Løvgaard:

Mikael, come on. Først og fremmest: Din undersøgelse siger: "As far as recognition goes, many brands seem to do well. McAfee (79%) leads the way with Verisign (76%) coming in a close second and Paypal (72%) third.". Der er altså 72% af de testede brugere her, der kender PayPal. Vi skærer altså allerede 28% væk. Dernæst, så er brugerne i undersøgelsen højst sandsynligt amerikanere...

For slet ikke at snakke om Paypals til tider langsomme og uoverskuelige interface, så tager de jo heller ikke imod danske kort.

Et forsigtigt bud ville være, at med en gennemsnitlig målgruppe, så ville man tabe 50-75% af de kunder, som egentlig havde tænkt sig at købe i ens butik.

At man mister 50-70% på grund af paypal er jo helt hen i vejret, det afhænger af så mange faktorer hvornår man mister på at bruge paypal eller andre gateways. Man kan miste lige så meget ved at bruge NETS med Dibs gateway hvis ens kunder har en popup spærrer... Så hvad basere du de tal på.. gætter du bare eller har du faktisk noget der kan støtte de tal? 


Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg:

Joachim Løvgaard:

Mikael, come on. Først og fremmest: Din undersøgelse siger: "As far as recognition goes, many brands seem to do well. McAfee (79%) leads the way with Verisign (76%) coming in a close second and Paypal (72%) third.". Der er altså 72% af de testede brugere her, der kender PayPal. Vi skærer altså allerede 28% væk. Dernæst, så er brugerne i undersøgelsen højst sandsynligt amerikanere...

For slet ikke at snakke om Paypals til tider langsomme og uoverskuelige interface, så tager de jo heller ikke imod danske kort.

Et forsigtigt bud ville være, at med en gennemsnitlig målgruppe, så ville man tabe 50-75% af de kunder, som egentlig havde tænkt sig at købe i ens butik.

At man mister 50-70% på grund af paypal er jo helt hen i vejret, det afhænger af så mange faktorer hvornår man mister på at bruge paypal eller andre gateways. Man kan miste lige så meget ved at bruge NETS med Dibs gateway hvis ens kunder har en popup spærrer... Så hvad basere du de tal på.. gætter du bare eller har du faktisk noget der kan støtte de tal? 

Selvfølgelig er det taget ud af luften, derfor jeg skriver det er et forsigtigt bud. Og lad da være med at sige, det er helt hen i vejret, hvis du ikke selv bibringer noget - vær dog diplomatisk og skriv, at du stiller dig tvivlende overfor det, ligesom en anden venlig sjæl ovenfor :)

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim Løvgaard:
Selvfølgelig er det taget ud af luften, derfor jeg skriver det er et forsigtigt bud. Og lad da være med at sige, det er helt hen i vejret, hvis du ikke selv bibringer noget - vær dog diplomatisk og skriv, at du stiller dig tvivlende overfor det, ligesom en anden venlig sjæl ovenfor :)

Det er helt hen i vejret. Ved af egen erfaring at mit frafald pga. Paypal ligger på omking 10-12%. Tal taget fra januar 2012 til dd.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Rasmussen:

Joachim Løvgaard:
Selvfølgelig er det taget ud af luften, derfor jeg skriver det er et forsigtigt bud. Og lad da være med at sige, det er helt hen i vejret, hvis du ikke selv bibringer noget - vær dog diplomatisk og skriv, at du stiller dig tvivlende overfor det, ligesom en anden venlig sjæl ovenfor :)

Det er helt hen i vejret. Ved af egen erfaring at mit frafald pga. Paypal ligger på omking 10-12%. Tal taget fra januar 2012 til dd.

Jeg er villig til at blive overbevist, men du må meget gerne komme med noget mere håndgribeligt end de tal du slynger ud her, f.eks. noget dokumentation, og hvordan du har regnet det ud :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Rasmussen:

Joachim Løvgaard:
Selvfølgelig er det taget ud af luften, derfor jeg skriver det er et forsigtigt bud. Og lad da være med at sige, det er helt hen i vejret, hvis du ikke selv bibringer noget - vær dog diplomatisk og skriv, at du stiller dig tvivlende overfor det, ligesom en anden venlig sjæl ovenfor :)

Det er helt hen i vejret. Ved af egen erfaring at mit frafald pga. Paypal ligger på omking 10-12%. Tal taget fra januar 2012 til dd.

Og min er under 0,5 procent efter de ændrede deres opsætning for et års tid siden (var 7% før ændringen). Har haft 2 frafald på grund af paypal i år (på samme dag).

Tallet svinger selvfølgelig en smule konstant, men har ikke oplevet på noget tidspunkt at den har været over de 7% for en periode.

Telefon og mail support har også en stor indvirkning på procenten.

Man kan nemt komme op på 100% afvisning på grund af paypal, men det kan man jo med alt - bare besværlig gør det nok for kunderne.

* Jeg stopper i hvert fald diskutionen om dette, for tal fra luften, forskellige meninger om forskellige ting gavner ikke trådstarter *

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg:

Mikael Rasmussen:

Joachim Løvgaard:
Selvfølgelig er det taget ud af luften, derfor jeg skriver det er et forsigtigt bud. Og lad da være med at sige, det er helt hen i vejret, hvis du ikke selv bibringer noget - vær dog diplomatisk og skriv, at du stiller dig tvivlende overfor det, ligesom en anden venlig sjæl ovenfor :)

Det er helt hen i vejret. Ved af egen erfaring at mit frafald pga. Paypal ligger på omking 10-12%. Tal taget fra januar 2012 til dd.

Og min er under 0,5 procent efter de ændrede deres opsætning for et års tid siden (var 7% før ændringen). Har haft 2 frafald på grund af paypal i år (på samme dag).

Tallet svinger selvfølgelig en smule konstant, men har ikke oplevet på noget tidspunkt at den har været over de 7% for en periode.

Telefon og mail support har også en stor indvirkning på procenten.

Man kan nemt komme op på 100% afvisning på grund af paypal, men det kan man jo med alt - bare besværlig gør det nok for kunderne.

* Jeg stopper i hvert fald diskutionen om dette, for tal fra luften, forskellige meninger om forskellige ting gavner ikke trådstarter *

Jeg synes ikke vi skal stoppe - det ville netop kaste et lys over det.

Har et par spørgsmål:

1. Hvordan beregner du dit frafald?

2. Hvordan ved du hvilke frafald der direkte har at gøre med PayPal?

3. Hvilken shop drejer det sig om? tekanden.com?

4. Hvorfor giver du mig 2 stjerner, når vi sidder og diskuterer? Det giver da ingen mening :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim Løvgaard:

Kim Vinberg:

Mikael Rasmussen:

Joachim Løvgaard:
Selvfølgelig er det taget ud af luften, derfor jeg skriver det er et forsigtigt bud. Og lad da være med at sige, det er helt hen i vejret, hvis du ikke selv bibringer noget - vær dog diplomatisk og skriv, at du stiller dig tvivlende overfor det, ligesom en anden venlig sjæl ovenfor :)

Det er helt hen i vejret. Ved af egen erfaring at mit frafald pga. Paypal ligger på omking 10-12%. Tal taget fra januar 2012 til dd.

Og min er under 0,5 procent efter de ændrede deres opsætning for et års tid siden (var 7% før ændringen). Har haft 2 frafald på grund af paypal i år (på samme dag).

Tallet svinger selvfølgelig en smule konstant, men har ikke oplevet på noget tidspunkt at den har været over de 7% for en periode.

Telefon og mail support har også en stor indvirkning på procenten.

Man kan nemt komme op på 100% afvisning på grund af paypal, men det kan man jo med alt - bare besværlig gør det nok for kunderne.

* Jeg stopper i hvert fald diskutionen om dette, for tal fra luften, forskellige meninger om forskellige ting gavner ikke trådstarter *

Joachim Løvgaard:

Jeg synes ikke vi skal stoppe - det ville netop kaste et lys over det.

Har et par spørgsmål:

1. Hvordan beregner du dit frafald?

2. Hvordan ved du hvilke frafald der direkte har at gøre med PayPal?

3. Hvilken shop drejer det sig om? tekanden.com?

4. Hvorfor giver du mig 2 stjerner, når vi sidder og diskuterer? Det giver da ingen mening :)

1. Mit frafald er beregnet på den måde man udrenger procenter på. Ved at se på antal forsøgte bestillinger og antal frafald. 

2. Det kan jeg i kraft af at jeg ikke fortæller på den side der er tale om at der benyttes paypal, men det kun bliver vist for kunden ved betalingen. Derfor er ethvert frafald på den del enten på grund af paypal eller af andre årsager og så vælger jeg bare at kalde dem alle på grund af paypal. Hvilket der har været 2 af. Frafald før denne del tælles ikke med da de så ikke vil være gjort opmærksomme på at det er paypal.

3. Hvilken shop er uden betydning men nej det er ikke den jeg har mine tal fra.

4. Fordi du skriver i dit indlæg at det er 50-70 procent uden at have den mindste dokumentation for din udtalelse, ikke så meget som et tal fra en shop har du. Du gætter på noget som kan få folk til at fravælge paypal selvom det måske er den rigtige løsning for dem og derfor får du 2 stjerner for det. Havde du haft bare tal fra din egen side som ikke er rent gæt, så havde du ikke fået det.  

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)