Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate spørgsmål!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et enkelt spørgsmål omkring en affiliate side.
Hvis jeg kommer med et eksempel:
Hvis nu jeg ville lave en affiliate side om et helt bestemt canon kamera, men senere vil jeg gerne bygge siden ud og lægge flere forskellige kameraer op og ikke kun den ene model. er det så bedst at få et domæne med modellen af det enkelte kamera (billig-canonXXX) eller et domæne som kameraeksperten.dk?
Jeg tænker selv at det er nemmere at få sin side op gennem google hvis man har et mere konkret og præcist domæne navn? Og så derefter når siden er ved at få nogle besøgende kan man begynde at lægge andre modeller op på siden. Jeg kan NEMT tage fejl, så derfor spørg jeg.

Tak på forhånd. Smile

Ung iværksætter med store drømme

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med noget alla www.billig-kamera.dk frem for med et helt produktnavn i. Det vil gøre siden mere bred, og ikke vildledende hvis man ser domænet som et specifikt produkt, hvis det ikke er det man har brug for alligevel. Pas derudover på med at lave en hjemmeside hvor du skriver et brand navn, dette er ikke altid lovligt!

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc.

Hvorfor ikke købe begge domænet
billig-canonxxx.dk og Kameraeksperten.

Så bygger du billig canonxxx op først og når du vil udvide, så lader du billig-canonxxx.dk henvise direkte til den underside på kameraeksperten.dk/billig-canonxxx, så kunderne tænker "Hey jeg skal lige se om der er andre gode kamera, og derefter kigger de videre på Kameraeksperten.dk?

Håber det gir meningen. (: 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Men vil det så ikke give chance for DC? Eller sletter du alt indholdet på den første, og så bare henviser ?

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar og jeg kan sagtens se hvad i mener. 1000 tak :)

Ung iværksætter med store drømme

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
Men vil det så ikke give chance for DC? Eller sletter du alt indholdet på den første, og så bare henviser ?

Det giver ikke dc, hvis det laves rigtigt - dvs. en 301 redirect.

Men jeg ville nu nok selv holde mig til at købe et domæne, som ikke er specifikt til ét kamera. Du scorer godt nok en lille fordel i Google, ved at bruge et exact match domæne, men fordelen må forventes at være forsvindende på længere sigt og det kan sagtens udlignes ved en ordentlig linkbuilding til et "generisk" domæne.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth.

Tak for dit svar. Jeg tror jeg har besluttet mig for at give min side et "emne" domæne navn i stedet for et "produkt" domæne navn.

Tak for jeres svar, det er bare dejligt at man kan få svar på sine spørgsmål indenfor 2 timer. kanon!

Ung iværksætter med store drømme

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)