Køb et Amino Sponsorlink
Hej
Jeg har lavet et tilbud på vores ydelse som der skal ud og ligge i en forretning, hvor vores ydelse henvender sig til deres kunder.
Nu vil jeg gerne have kritik og vejledning før jeg sender det ud til første gennemsyn.
Hvem melder sig på banen - må lige sige at jeg ikke kan finde ud at og vedhæfte det på herinde så det bliver sendt ud med mail. Send mig en pb med jeres mail - og gerne i aften hvis det er muligt, for jeg har lovet at det bliver sendt i morgen formiddag.
smil
Jeg vil da godt prøve at læse det igennem :)
info@urbanpixels.eu
hvis du copy-paster teksten, herind får du mere feedback
Gps trackere til biler • Tilbud på Flådestyring/Elektr. kørebog • Joomla- WP- Templates
Tak - er sendt
Ja - det kan jeg godt se - J. Deleuran
Så tænker jeg bare lige om jeg skal gøre det når jeg har set at en anden yder samme service og jeg så bare skal se bort fra at vedkommende kan nuppe noget af min idé.
Har læst at man nogen gange skal passe på med hvad man deler - og selvom mit medlemskab er fra sidste år - så er det faktisk kun de sidste uger jeg har været rigtig aktiv - så vil lige høre inden jeg gør det. - smil
Jeg vil også gerne se det igennem - du kan sende det på kibeje@hotmail.com
Hilsen Kirsten
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
Hvis du er bange for nogen napper noget fra dig og det er business critical, bør du nok søge hjælp blandt dine venner. På amino kan du få sparring, men at stole på folk her som potentielt alle vil tjene penge er måske også lige lovlig voldsomt at regne med. Vurder om ikke din konkurrent alligevel ser hvad du gemmer :-)
Salg af trækvogne. Har i værksættere ikke børn?