Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlige betalere, trist, dyrt at slå dem op, Register? Hvad mener i?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Tylstrup
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 122
Fra  Batteri Service Nord Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Og i øvrigt mange tak for svaret ang rykker erhverv - erhverv.

Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Skou :

Ja, det lyder som en rigtig fin idé. Hmm

Men mon ikke markedet allerede er godt dækket ind med Experian? -dem, der tidligere hed Ribers Kreditinformation?

jeg tror også markedet er mættet husk den som står registeret skal have besked alle indsigelser skal slettes så længe der er sag og alt det skal du holde styr på om dokumentation er i orden http://www.datatilsynet.dk/borger/registreret-som-daarlig-betaler/mine-rettigheder/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey..

Ideen er god nok, udfra min mening.. Synes det er rimligt at folk som oplever, at køber er en dårlig betaler. At kunne videregive det til en database.. Som os i webshop driver/company. Kan få et overblik ham han eller hun er en dårlige betaler.. Men udover det, også en dårlig måde at gør det på, at sætte folk i søgelys som dårlige betaler.

Synes både og.. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er fristende, men jeg synes det er en persons eller virksomheds integritet (god som dårlig), vægter højere end forretningsdrivendes ønske om ikke at blive snydt. Har man placeret sig i en branche, hvor det er nødvendigt at give kredit, så har man også placeret sig selv i en situation, hvor man kan blive udsat for en dårlig betaler. Det synes jeg ikke man skal kompensere for, ved at lave et register der kan underminere andre mennesker.

Med andre ord, det er ikke i orden at være dårlig betaler, men det er endnu mindre i orden at hænge en dårlig betaler ud.

Jeg ved godt, at det i forvejen er praksis i kræft af kreditoplysningsbureauer, men der er trodsalt folk ansat til at vurdere de indberetninger, der kommer.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hos os bruger vi en kombi af proff.dk (Er der penge tilstede?), og google. ;-) Vi har også adgang til deb. registeret når der er tale om større kunder. Men ofte giver google + proff.dk et okay billede af hvor stor en risiko man løber!

Go` vind!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)