Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor falder iStol i Google?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

For knap en måned siden lå vores site www.istol.dk på side 1 (nr 8) på søgning "kontorstol". Nu er vi på side 3 (nr 28)

Er det pga den nye Penguin opdatering, eller er der nogen der har en ide om hvad det ellers kan være?

Hilsen Morten

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne også være fordi man er stoppet med at linkbuilde :) EJ det kan sgu være mange ting. Har du haft en linkbuilding strategi indover? Som passer til dine søgeord? Og nogle relateret links?

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot nogle tanker, og måske knapt så meget et svar - Og dog måske alligevel?

I er på side 4 nummer 38.

Domænet er kun fra Januar 2012, hvornår er der kommet indhold på siden? Hvis det er for nyligt at google første gang har indexeret siden, så er det meget normalt at SERPS svinger en del til at starte med. 

Om det er pingvinen ved jeg ikke, men du nævner godt nok "Kontorstol" mange gange på siden, også i title etc. Det kan være farligt, da det kan komme til at ligne overoptimering.

Derudover så smadre det virkelig brugeroplevelsen, i hvert fald for mig. 

Du har kun 74 links ind til siden, og ingen PR. Du er oppe imod Ikea, Wikipedia, Gul&Gratis, Politiken, Lomax, samt diverse møbelkæder.

Byg nogle stærke links, og lad for guds skyld, være med at bygge alle dine links med enslydende ankertekster. Variere! 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med alt for høj link brug af den samme anker tekst er bestemt vigtig at huske på efter Pingvinen.

Jeg deltog i et webinar igår klokken alt for sent, og der fortalte hosten, at hendes blog (som hun ikke har linkbuildet på selv), er røget fra side 1 til omkring 200 på "seo tips". Og det er fordi at folk (godt 70%) linker til hende med "seo tips". Så det er død vigtigt at du variere det.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NY:
Du har kun 74 links ind til siden, og ingen PR.

Jo der er PR på siden, men den er ikke opdateret så vi kan se den endnu, men det betyder ikke der ikke er en intern pagerank Google bruger og opdaterer løbende.

Men enig i man skal passe på med overoptimering.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

NY:
Du har kun 74 links ind til siden, og ingen PR.

Jo der er PR på siden, men den er ikke opdateret så vi kan se den endnu, men det betyder ikke der ikke er en intern pagerank Google bruger og opdaterer løbende.

Men enig i man skal passe på med overoptimering.

Det har du selvfølgelig ret i Thomas.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

her kan i se i næsten kun skriver kontorstol i alt der linker til jer , i kan bare oprette en gratis konto hos så ser man de links der betyder noget og ens anker tekst links er en af de ting senest opdatering gået efter er det vigtigt i nu begynder ikke mere at lave ens links mere .

Domænet er rimeligt nyt det ser ud til jeres første back links fundet i marts rigtigt og bare steget derfra så reelt er jeres domæne jo kun et par måneder gamle lidt før mats kan jeg se lidt men det er ekstrem tiltaget indenfor den næste periode så vis i havde startet en lille smule hårdere fra start af var domænet mere gamle nu og da nye domæner altid går lidt op og ned ad i starten er det jo også en del af grunden .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er Google ved nye domæner som klarer sig godt, bliver kaster op blandt top resultaterne og herfra daler de til de igen ligger på en ny placering som matcher det point tal Google vurderer siden til.
Har du høj bounce rate Morten? Det er en faktor Google lægger større vægt på nu (har jeg læst). Den kan betyde, at trods det du har masser af link juice, så falder man som en sten med høj br. Derfor skal du arbejde med at optimere dine landingspages som flere bliver.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak til jer alle. Virkelig mange tak Smile 

Jeg har aldrig taget mig så meget af seo før, for jeg har solgt niche produkter der er relativt nemt at få i søgemaskinerne. Men med iStol sælger vi nu noget mere main stream, nemlig kontorstole (den havde du nok ikke gættet hva? Stick out tongue)

Som jeg læser det, så skal jeg rette op på følgende:

- Ændre titler osv. så keyword "Kontorstol" ikke bliver nævnt så meget

- Nedjustere brugen af "kontorstol" i teksten

- I fremtiden bruge mere varieret ankertekster end blot "kontorstol". 

Situationen er den at jeg har ikke selv lavet linkbuilding. Det har jeg haft en til, og det virkede kanon, for ret hurtigt var jeg på side 1. men på side 4-5 så tjener jeg jo ingen penge, så det skal jeg jo helst have rettet op på så hurtigt som muligt....

SPØRGSMÅL:

Jeg kan forstå at for stor fokus på søgeordet "kontorstol" kan have en negativ effekt. Også når det bruges som ankertekst. MEN - er det ikke netop den bedste måde at fortælle Google at siden handler om kontorstole? JEg tænker - hvordan ved Google at siden handler om kontorstole hvis jeg skriver en ankertekst som "DEt er vigtigt at sidde godt så man kommer igennem en lang arbejdsdag" ??

Hilsen Morten

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)