Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler 10.000.000 kunder - men produktet ER klar...

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@B. Hvarregaard. Jeg hæftede mig bl.a. ved platugle. Vi skal desuden ikke diskutere det i denne tråd. Du kan evt. komme med din mening i en privatbesked, (jeg er lutter øre), af hensyn til trådstarteren, så hans tråd ikke går offtopic.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

B. Hvarregaard:

..

Det er rigtig dårlig stil at kaste 1-stjerner efter en moderator, der gør sit "arbejde".

Er du uenig i en moderation, er du velkommen til at anmelde den, med begrundelse af din uenighed.

Så vil øvrige moderatorer og Thorborg se din indvending. 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg kunne sælge 1.000 stk/ måned, hvad ville jeg så få i løn/ hvor stor en del af omsætningen ville jeg få?

Send en pm :)

Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John Nielsen:
Det er rigtig dårlig stil at kaste 1-stjerner efter en moderator, der gør sit "arbejde".


Nu er det system vel lavet (ret mig hvis jeg tager fejl) så brugerne kan bedømme hvor givende et svar er for den pågældende debat? Hvis brugeren mener at moderatoren forstyrrer og afleder debatten er det vel fair nok at give 1-stjerne uanset om personen er moderator eller ej?
- Jeg tager ikke stilling til det, jeg hæftede mig bare ved at det var dårlig stil at 'kaste' 1-stjerner bare fordi han er moderator.

On Topic: Lyder som et spændende projekt for den rette sælger, tror desværre ikke det er mig i denne omgang. Held og lykke!

Mvh Jon 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

JRgrind:

Hvis brugeren mener at moderatoren forstyrrer og afleder debatten er det vel fair nok at give 1-stjerne uanset om personen er moderator eller ej?

Moderation er som sådan ikke et egentligt debatindlæg.

Martin Thorborg har meldt det ud adskillige gange, at det ikke er velkomment at kaste negative stjerner efter moderation.

Senest har Martin slået det fast i denne tråd.

I almindelig debat er vi moderatorer naturligvis ikke mere beskyttede end andre. 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror det vil være en rigtig god idé at kontakte digitale mediebureauer der har erfaring med at markedsføre produkter internationalt. Det er de færreste på Amino som har den slags erfaringer (det er i hvert fald de færreste der skilter med det :-)), men derfor er det selvfølgelig fint at spørge her alligevel.

Hvis jeg må kritisere noget på dit site, så er det de popup-bokse der dukker op når man forsøger at få bogen tilsendt. Først en dialogboks med blot et "1"-tal. Når man trykker OK på denne, dukker der en ny boks op. At benytte alert-bokse er utroligt forstyrrende, så måske I skulle overveje at kigge på en anden løsning. At en potentiel kunde bliver irriteret på jeres site efter download af prøve-bogen er i hvert fald ikke godt, og er ikke i god tråd med jeres budskab om at de små detaljer skal gøres bedre.

Personligt synes jeg at det vil være en god ide at få en stærk engelsk-translatør til at kigge bogen igennem for sproglige fejl, og komme med forslag til ændringer. Jeg har lige læst 2-3 sider af prøveversionen, og der er nogle få steder hvor sproget og tankerne bagved er danske, selv om ordene i bogen er engelske.

Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person
Hej Leon,

Lyder som en spændende bog. Måske kunne du med tiden udvide konceptet til service generelt. Herude i Vestjylland kan en del af de unge mennesker ved kassen i supermarkedet hverken smile eller se kunden i øjnene. Jeg tror, at god kundeservice bliver det næste store parameter.

I mellemtiden er siger jeg super fedt gået med din 7 årige madanmelder på Birdi.dk. Det er et koncept, som jeg også kan se gå viralt. Alle os med børn vil gerne gøre vores bedste - forestil dig en app, med hotel og restaurant anmeldelser - af børn!!!! Det ville da være det fedeste :-)

Mvh Tina
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Leon er pisse dygtig, så driver man hotel og lader være med at købe bogen, så er man sgu ikke for smart...

De bedste hilsner

Martinj

 

Fra København
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nice hjemmeside og ide :) held og lykke med det...

Nikolas

Fra Holte
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 163
Fra  Birdi - Salgboost - Serviceboost Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak - alt er relevant og bliver rettet i en ny, forenkelt version :-)

LEON BIRDI

www.birdi.dk

 

Vil du have gratis salgsværktøjer?

Tilmeld dig mit fede nyhedsbrev lige her:

Send mig mail + værktøjer

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)