Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp - hvordan laver jeg et subdomæne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære aminoer.

Hvordan laver jeg et subdomæne? Jeg har indtil bidere fulgt denne guide: 

http://www.clichehosting.com/dk/tools/?tab=subdomain&subdomain_1a=upcoming.stampp.dk&subdomain_1b=upcoming

Og indsat koden i den allerede eksisterende fil. 
Skal jeg selv lave en mappe der hedder upcoming, eller hvad gør jeg nu?

Jeg bruger filezilla.

Mvh Maritt Jensen 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der mon ikke bare én der ved det? :-) Cliche har en rigtig god support, men de understøtter desværre ikke dette

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra den hjælpetekst, der står på den side, du linker til, laver du kun en domæneomskrivning. Altså kun omskrivning af en adresse til noget andet, og dermed ikke en ny mappe, hvor du kan uploade andet indhold, end det du har på dit hoveddomæne.

De skriver også "Bemærk at du skal kontakte supporten hvis du vil benytte ekstra domænealiaser eller subdomæner på dit webhotel."

Så mit gæt er, at dit webhotel ikke understøtter oprettelse af rigtige subdomæner (der som oftest automatisk kan ses efter oprettelse i form af en ny mappe). Jeg har kun brugt Cliché en gang for en kunde, og her gik det op for mig, at man ikke engang kunne have mere end 1 database hos dem. Så jeg ville vælge mig et andet webhotel - f.eks. Meebox, hvor du både kan tilknytte flere domæner og have flere database og subdomæner, selv på deres billigste løsning.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta. Tak for det, det var egentlig forid, jeg ville begynde på en ny hjemmeside, og vente lidt med at købe domænet, men så kan jeg vel ligeså godt, oprette domæne hos Meebox istedet, kunne der være andre du anbefaler, så kan jeg måske sammenligne lidt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)