Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man flere folk ind og læse sin blog?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Fra  vejen entreprise kompagni aps Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Da jeg syntes der mangler en ordentlig blog til at teste værktøj, produkter, teknikker der primært henvender sig til Murerfaget dog lidt spredt ud.

Men der kommer mest til Murer.

Har netop lavet de to første indlæg om:

Facadepuds

Vandskuring

Der skal som sådan ikke være den store forretning i det da det mest drejer sig om interesse for murerfaget.

jeg er til hverdag selv murermester og kender en del til branchen, og mener jeg kan bidrage med lidt til andre der beskæftiger sig med dette.

Jeg har laver den på blogger.com selv om jeg har hørt det ikke er det bedste da goggle ikke ser dette som en seriøs kilde?

Er det rigtigt?

Og det store spørgsmål er hvordan jeg får nogle ind og læse tilmelde sig bloggen?

Tjek bloggen ud 

http://murernyt.blogspot.dk/

Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh

Cm

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg gøre følgende, hvis det er noget du ville gøre noget mere ud af, og måske på sigt tjene nogle penge på.

1) købe dit eget domæne (f.eks. bygenmur.dk og opret et webhotel hos f.eks. meebox. (koster ca. 150 kr. om året)

2) installer wordpress (gøres med et enkelt klik)

Hvis du opretter din bloggen på dit eget domæne, har du langt større frihed. Herefter er det bare at begynde at blogge og få kigget på SEO

Har du spørgsmål, skal du være velkommen til at skrive til mig.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Fra  vejen entreprise kompagni aps Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Det er på sigt også planen at få mit eget domæne, men vil lige teste om der er nogle der gider læse bloggen inden jeg starter det helt vilde op.

Tak for svar

Cm

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vejen Entreprise Kompagni Aps:
Og det store spørgsmål er hvordan jeg får nogle ind og læse tilmelde sig bloggen?

Jeg tror, at tålmodighed er lidt af svaret... Så vidt jeg kan se, er der kun indlæg fra idag, og det tager jo lidt tid, før folk "opdager" en blog. Jeg vil bruge tiden på at skrive endnu flere artikler og få lagt siden over på et "rigtigt" domæne.

På den måde er der mere "kød" på siden, når folk kommer derind og de, der finder den interessant, har så også den rigtige URL fra starten. Derudover savner jeg en præsentation af dig selv på siden (hvem er du, hvor længe har du været murer, hvor murer du henne osv.)?

Når siden er mere færdig og der ligger flere artikler på, kunne du evt. også prøve at sende en pressemeddelelse til nogle fagblade for håndværkere, omtale den i håndværker-fora (hvis der findes sådan nogen?) og på den måde skabe noget mere interesse om den.

Mange hilsener fra Line.

P.S. Jeg ved godt, at det med tålmodigheden er sværere end som så. Husker det tydeligt, da jeg startede min egen hundeside - men hold ud.. Pudselig rykker det :-) 

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville købe mit eget domæne og webhotel hos meebox.net de er billig og levere en super service.

få videoer på siden

skrive løs på den wordpress blogs

være aktive på de social medier

skrive presse meddelers ud

ekstra ideer klik her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Min blog om min tur Danmark rundt i havkajak får mange besøgende fra havkajakfora, hvor jeg henviser til et blogindlæg, når det er relevant i forhold til ét eller andet spørgsmål. Og jeg kan se, at det også medfører besøg på andre sider end netop det indlæg - og så kaster det nok også nogle faste læsere af sig.

Så vær hjælpsom på gør-det-selv-fora og læg links. Men vent til du har dit eget domæne - du kan jo ikke bare lave linkene om igen. Du skal tro på din idé.

Og hvad angår ideen, så fejler den ingenting. Der er fin efterspørgsel på tips til byggeri. Jeg har skrevet en guide til bygning af gipsvæg, som er glimrende besøgt. Så bare gi' den gas.

Venlig hilsen

Hans

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg synes enten du skal droppe projektet eller gøre det ordentligt hvis du vil noget med det.

Ved kun at gøre tingene halvt kan du sagtens ende op med at konkluddere at det ikke rigtigt virkede, hvor grunden til det ikke virkede var fordi du kun gjorde det halvt.

Køb et domæne, få opsat en blog og kom i gang med at lave noget lækkert indhold. Det er ca halvdelen af arbejdet.Den anden halvdel er markedsføring af bloggen, der har allerede været gode forslag, og en ting jeg vil tilføje er at du holder øje med forskellige gør-det-selv fora, og er der et spørgsmål der omhandler murerarbejde, kunne du være hurtigt og skrive et godt indlæg om det på din egen blog. Derefter skriver du et svar på forummet med nogle overordnede råd og linker til din egen blog for detaljer.

Faste læsere kommer ikke bare fordi du skriver to-tre indlæg. Men når der virkelig er noget kød på din blog kan folk risikere at komme ind på din blog og så blive der en time fordi de læser den ene artikel efter den anden.

Der er virkelig mange muligheder hvis du mener der er et hul i markedet ingen andre dækker. Du kan lave små videoer, tage nogle gode billeder fra dit daglige arbejde og bruge som forklaring på nogle ting du skriver om.

Tag ja-hatten på og kom i gang, og brug undervejs Amino som sparring, her er masser af mennesker der gerne hjælper dig på vej, når du er i tvivl om noget eller har brug for et råd.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

I hovedtræk skal du jo bare skrive en masse artikler og så have tålmodighed så skal der nok komme besøgende...

Hvis du også arbejder aktivt med seo vil det være bonus..

Og brug nu wordpress... :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Fra  vejen entreprise kompagni aps Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Tak for jeres svar.

Kender ikke noget til wordpress er det nemt at lære?

hvilken web-hotel kan i anbefale hvis jeg nu vil købe et domæne?

Mvh

Cm

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vejen Entreprise Kompagni Aps:

Hej Alle,

Tak for jeres svar.

Kender ikke noget til wordpress er det nemt at lære?

hvilken web-hotel kan i anbefale hvis jeg nu vil købe et domæne?

Mvh

Cm

 

Wordpress er hammernemt at lære. Spar en masse tid på at få en knægt til at sætte det ordentligt op for dig - så er du hurtigere i gang med det sjove og vigtige. Find én, som bor tæt på dig og lad ham komme over til dig og give dig 1½ times introduktion, når det hele er sat op. Så er du kørende.
Hvis du slår jobbet op på Amino Freelancer får du ca. 32.000 gode tilbud. Tjek referencer, når du vælger, hvem du skal have til at sætte det op for dig.

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)