Køb et Amino Sponsorlink
Hej Crew,
Kunne I ikke lave en "Marker alle debatter, du deltager i, som læst" funktione?
Som det fungerer nu, har jeg konstant en lysende "Debatter du deltager i" knap på forsiden af debatten.
Dette, selvom oversigten bag knappen er tømt for ulæste indlæg.Jeg kan simpelthen ikke finde de 4 ulæste indlæg. Heller ikke i de kategorier, som ikke er åben for offentligheden.
På forhånd mange tak.
Dbh. John
John Nielsen → fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support og andre former for IT-rådgivning.→ og fra OnlineSynlighed.dk, som rådgiver om søgemaskineoptimering og andre aspekter af virksomheders online synlighed.OnlineSynlighed.dk på Amino Bizz ✔
Undskyld sent svar John, den laver vi snarest.
Mangler du et gratis værktøj til at lave Fakturaer i?Opret gratis Dinero konto i dag
Et stort ønske herfra også
Global internet radio · Overvåg de større danske handelssider · Onsdags lotto - en hobby side
Martin Thorborg:Undskyld sent svar John, den laver vi snarest. De bedste hilsnerMartin
De bedste hilsnerMartin
Hej Martin,
Kan du løfte sløret for, hvornår vi kan forvente, at den feature bliver lanceret? :)
På forhånd tak.
er bestilt, så 1-2 uger vil jeg tro.
Martin Thorborg:er bestilt, så 1-2 uger vil jeg tro. De bedste hilsnerMartin
Det lyder godt.
Så vil "Debatter du deltager i" få meget større værdi for mig. :)
Jeg vil glæde mig til at man kan markere alle som læst. Det er virkelig irriterende at man skal til at åbne de gamle debatter, fordi at folk bliver ved med at svare.
Casper Jensen - 16 år og selvstændig med virksomheden CJMedia.
Projekter:
Casper Jensen: Jeg vil glæde mig til at man kan markere alle som læst. Det er virkelig irriterende at man skal til at åbne de gamle debatter, fordi at folk bliver ved med at svare.
Men så får Amino.dk også flere "sidevisninger" at prale med hehe
Tom Frank Christensen:Men så får Amino.dk også flere "sidevisninger" at prale med hehe
Og så er funktionen forøvrigt lavet :-)