Køb et Amino Sponsorlink
Odense5210:Så vidt jeg ved må du godt have cvr nummer i almen bolig, så længe du ikke har andre ansatte end dig selv.
Er der nogen der kan henvise til et sted eller en paragraf hvor der står noget om dette? Eller guide mig i retning af hvor jeg kan lede.
Bo Gunnarson:Jeg har da cvr nummer tilknyttet en almen lejebolig, og har jeg haft i snart 5 år, så de må da tage fejl big time, eller også så har jeg bare været heldig ikke at blive snuppet.
Jeg ved heller ikke hvordan de skulle finde ud af det :P Så det er da fristende bare atgøre det. Men jeg vil bare gerne undgå at havne i en situation hvor jeg kan risikere at miste min bolig
Hvilket også er hvorfor jeg hellere vil spørge om lov end tilgivelse i dette tilfælde :P
Jeg har heller aldrig hørt om den regel før..
Magento Webshop ? Jeg har lavet Magento webshops i mere end 3 år for over 60 forskellige virksomheder - Skriv til mig nu og få tilbud indenfor 12 timer!
Du kan også se mit nye projekt hvor vi sælger Sexlegetøj. Bla. dildoer ? ;-)
Vh
Kristoffer Hjerrild
Hej Lea,
Da jeg boede i Højstrup i sin tid havde jeg CVR nr. i min lejlighed.
Jeg spurgte dem ikke om lov og de sagde intet til det.
Jeg anede slet ikke der var regler mod det.
Jeg kørte bare en enkeltmandsvirksomhed.
Så vidt jeg ved, så er det forskelligt fra boligforening til boligforening. Jeg tror (JEG TROR), at det kommer an på de regelsæt der er opstillet.
Sjove briller med overskæg - www.funglasses.dk (Sælges: http://www.amino.dk/forums/t/185291.aspx)Isterninger i København til din fest - www.istilfest.dkStudenterkørsel med Danmarks Vildeste Vogntur - www.vognturen.dk
Jeg har skrevet til min boligforening og venligt spurgt om de kan henvise mig til det sted hvor reglen står, da jeg ikke kan finde det i min lejekontrakt.
Er der nogen der ved om en postboks er en mulighed?
Boede 5 år under Fyens Almennyttige der aldrig sagde noget til mit firma. Det er vist kun hvis man ikke skal have kunder rendende det er lovligt der.
Ps: jeg spurgte dem aldrig, men læste selv om det i reglerne
Udvikler webshops og hjemmesider på Ekom.nu - i WooCommerce og Wordpress
Jeg kender desværre ikke kontorhoteller i Odense omårdet, da vi primært holder til i København. Men i den slags situationer er Google din ven ;-)
Jeg synes ikke at google er særligt venlig i dag :P ! Kan ikke finde noget :')
Så vidt jeg kan huske, så står der vidst også noget om det i min lejekontrakt. Jeg har ikke haft behov for at stifte selskab endnu, men når det bliver tid, så skal jeg da have kigget nærmere på det.
Men du er ikke den eneste der har sådan en regelsæt