Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amino.
Hvordan sletter jeg min virksomhedsprofil på Amino Bizz, så jeg ikke længere har siden på min profil?
Mangler du en hjælpende hånd til det kedelige venstrehåndsarbejde? - Tjek min profiltekst!
Kan det passe, at det ikke er sådan lige til, så der derfor ikke er noget enkelt svar på det?
Hej AndreJeg kan faktisk ikke huske hvordan man gør og har lidt travlt, så jeg har bare slettet den for dig.
Mangler du et gratis værktøj til at lave Fakturaer i?Opret gratis Dinero konto i dag
Ok men kan du ikke undersøge hvordan man gør så vi andre i fremtiden selv kan ændre det :-) ?
Magento Webshop ? Jeg har lavet Magento webshops i mere end 3 år for over 60 forskellige virksomheder - Skriv til mig nu og få tilbud indenfor 12 timer!
Du kan også se mit nye projekt hvor vi sælger Sexlegetøj. Bla. dildoer ? ;-)
Vh
Kristoffer Hjerrild
Martin Thorborg: Hej AndreJeg kan faktisk ikke huske hvordan man gør og har lidt travlt, så jeg har bare slettet den for dig. De bedste hilsnerMartin
De bedste hilsnerMartin
Hej Martin.
Tak for det - men vil du ikke venligst fjerne det helt, så der slet intet står under mit navn, som førhen, så der ikke står "her kan dit firmanavn stå"?
Det er kun dig der kan se at firmanavnet kan stå der.Men hvis du vil lave noget andet, så lav en ny profil.
Martin Thorborg: Det er kun dig der kan se at firmanavnet kan stå der.Men hvis du vil lave noget andet, så lav en ny profil. De bedste hilsnerMartin
Det er helt i orden - tak for hjælpen.
Har også en Bizz profil jeg gerne vil slette. Er der noget nyt om hvornår man kan gøre det?
Jacob V. Ossipoff : Har også en Bizz profil jeg gerne vil slette. Er der noget nyt om hvornår man kan gøre det?
Mange tak Martin :)
jeg kontakter lige supporten så, du må have en god dag
MvhJacob