Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Etablering af mlm website

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer.

Jeg står og skal til at igang med at etablere et Network Marketing firma. Indtil videre er det kun på idefasen, men ville høre om I kender folk/virksomheder, der kan hjælpe med og har erfaring med opbygningen af hjemmesider for dette. Jeg tænker hjemmesider, der kan supportere bonussystemer/kompensation og hvor folk kan signe nye distributører.

Med venlig hilsen

Sebastian
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Sebastian,

For at sikre du har et backoffice system der kan supportere såvel signups, bestillinger, betalinger, organisationsoverblik o.m.a (herunder også replicate sites) så bør du kigge mod USA hvor udbydere har stor erfaring med at lave hele rygraden i din forretning.

Bl.a kan OrbSix anbefales - men det er ikke gratis - det er forbundet med en anselig investering og løbende udgifter for at holde softwaren/backoffice kørende.

Det er alt for risikabelt at lægge noget så vitalt i hånden på en programmer der skal skabe hele modellen fra bunden.

PM mig for yderligere spørgsmål...

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Lasse.. Der er ikke nogle der kender nogen i dk der kan hjælpe med den slags website. Vi har et budget på ca 15000 til en hjemeside?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Website network marketing:

Tak Lasse.. Der er ikke nogle der kender nogen i dk der kan hjælpe med den slags website. Vi har et budget på ca 15000 til en hjemeside?

15.000 til en website som skal klare det hele syntes meget lavt. Men i mine øjne skal i jo finde en som netop har erfaringer med lige præcis det indhold som Lasse nævner. Skal det være rent dansk til at starte med, eller? Der findes jo flere gode firmaer som alle har godt vækst potentiale, så hvad gør at I vil starte nyt

Dbh. Martin

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin..
Vi har fået en ide, hvor vi vil sælge, te, wkrydderier, olier og måske få noget kinesisk medicin ind over, men det hele er stadig på i opstartsfasen. vi synes ikke rigtig vi kan finde nogle konkurrenter på markedet, men ok der findes jo et hav af mlm virksomheder..
det skal kun sælges i dk til at tarte med..

Sebastian..
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Ok, Lyder som et interessant projekt, men forventer du/i at kunder køber te, olier og krydderier på abonnement? Kinesisk medicin er ret spændende (også fordi dele af vores er baseret på kinesiske urter osv) men også fordi jeg har en barndomsven som netop har forsøgt sig - ved ikke hvor langt han er i sit projekt.

Ja der findes et hav af MLM desværre, så nærmest helt umuligt at holde styr på alt.

God vind Big Smile

Martin

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian.

Dit nye projekt lyder meget spændende og meget ambitiøst.... tror ikke der er mange, der helt er klar over hvor meget det kræver at starte et network marketing firma op fra bunden. Hvilken erfaring har du fra network marketing branchen?

Det er ikke bare for sjov at starte en network marketing forretning op fra bunden - du skal have omfattende ressourcer i ryggen i form af viden fra branchen, mange arbejdstimer fra mange mennesker og ikke mindst flere penge end du måske umiddelbart forestiller dig. Har ikke selv erfaring med det, men har studeret branchen og læst og lyttet til mange, som har 20-30 års erfaring fra branchen og de fraråder at starte et mlm firma fra bunden, medmindre man har adgang til de førnævnte ressourcer i rigelige mængder. I stedet har du langt større chance for succes med et allerede eksisterende selskab, hvor du kan signe op som distributør for få tusinde kr.

Jeg vil anbefale dig at Google "Randy Gage", som vel nok er en af de mest vidende personer inden for mlm bonusplaner, opstart af mlm forretninger osv. Han har i flere år (ud over selv at bygge store mlm organisationer) været konsulent i branchen og hjulpet mlm firmaer med netop disse udfordringer. Læs, se og lyt til alt hvad han har lavet, så får du en eksperts perspektiv på branchen og hvordan du får succes med mlm.

Ønsker ikke at punktere drømmen, men synes jeg ville reagere inden du måske får brugt mange penge på noget, hvor du måske kun når halvvejs. Hvorfor ikke importere de nævnte produkter og sælge dem online eller på mere traditionel vis? 

Kender ikke dit formål med at ville starte din egen network marketing forretning, men hvis det er for at tjene penge som selvstændig, hvorfor så ikke finde en allerede eksisterende network marketing forretning, som passer til dig og sign op som distributør istedet? Her er det hele klar fra start (hjemmesider, bonusplaner, afregningssystemer - ALT), det er bare med at gå i gang med at tjene penge Smile

Det kan også bare være, at jeg er sortseer og ikke risikovillig nok, så hvis du nu alligevel vælger at starte dit eget network marketing selskab op fra scratch, vil jeg bare sige: Held og lykke, håber du kommer til at sparke røv!

Alt det bedste, Lasse.

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej, Sebastian.

Jeg er programmer og har udviklet en del forskellige bonus-planer for diverse MLM-virksomheder. Kan godt hjælpe dig med en komplet web-side også med dit budget.

Timeframe: ca. 14 dage. Mine systemer er opbygget omkring et CMS og kræver, at du selv har alle tekster klar.

De indslag på Amino er åbenbart fra amatører uden den fornødne viden omkring emnet. OrbSix er sindsyg dyre og du binder dig til virksomheden i USA = dårlig idé.

Er p.t. på ferie, men kan kontaktes pr. mail.

Hilsen,

NetworkOne

Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

  

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse Borg og NetworkOne

Til Lasse, jeg er helt sikker på at jeg starter selv og glæder mig til at præsentere min forretning her på Amino, om et par måneder..

Til NetworkOne.. Jeg har sendt dig en pb.. Vel dog godt lige påpege i det åbne forum, atLasse Burholt, Martin Slot og Lasse Borg ikke er amatøre, jeg har med stor glæde læst mange f jeres indslag..
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)