Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg hen med alle mine ideer?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg for løbende ideer, det kan være opfindelser på grund af mangler, eller en forbedring af noget der finde i forvejen.

1- Jeg fik en ide for en 10-12 år tilbage, en juice bar med vitamindrik, (altså frugtjuice smoothies) Det findes nu, men ikke helt i min tænkt udgave, jeg har nemlig en detalge som gøre en hel forskæl. Så det kunne nåes endnu..Denne ide ville være ideelt for hele Skandinavien og dele af Nord Europa

2-Den anden ide er i en helt anden boldtgade, det har med cykler at gøre, og dem er der mange af i København ( hvor jeg bor ) og i resten af Danmark. Tror at ideen kunne bruges i andre cyklende lande. Jeg er 99% sikker på det ikke findes i forvejen, og at en del vil gøre brug af "det"

3-Den 3 fik jeg for et par år siden , glemte den, men fik den tilbage for en månedes tid siden. Den omhandler bl.a træningscentre, Dette er ikke decideret et nt produkt, men en videreudvikling af noget der findes, og jeg er 100% sikker på at det vil være noget som mange, mange vil synes om. 

Den første er noget med et koncept og  to sidste handle nok om patent, da det er "genstande"

Jeg aner ikke hvordan jeg skulle få noget at dette igang, mest af alt, har jeg ikke kapitalen til at starte op. Jeg er sikker på at alle ideer ville give penge i kassen. Hvad gøre manSmile

Venlig hilsen

Emarian

Fra København
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kunne man sælge en af ideerne, og på den måde få råd til den næste?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skulle sælge en idé, hvordan ville du så værdisætte denne? :-)

Jonas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

vis ideerne er så unikke er det hurtigste muligt første sørge for få rettigheder over dem vis ikke en anden allerede har patent rettighederne klik over på den side her http://www.dkpto.dk/

når du så har rettigheder , så henvender du dig virksomheder og vis ideen er unik god investerer de penge i dem , da man har opfundet noget helt unikt nyt ,som en anden virksomhed kan se der er unik og da du har patent rettigheder tjener du penge på din ide , men nu kender jeg ikke din ide , men hop ud i det vis ideen er så unik og det er bare hurtigste mulig inden disse rettigheder er en andens for du behøver ikke sige noget for en anden får samme ide , den kan sagtens allerede være rettigheder på i flere år uden ideen er startet endnu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Det ved jeg ikke, det har jeg ikke tænkt på, da det med at sælge en ide, kom til mig umiddelbare efter jeg skrev.

indlægget.

Mit spontane svar lige nu ville være.

Jeg kunne få nogle tidbud om en engangs beløb, og så et par procenter af afkastet i x tid.  Big Smile

Fra København
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael Christiansen

Tak for din vejledning. Jeg er sikker på at ingen andre har haft 2 af ideerne, men det er da værd at undersøge helt præsis.

Det er ret besværligt at skrive om ideerne i koder. Den bedste feed back ville jeg nok få ved at fortælle om dem. Men kender der desvære selv fra mit arbejde at  nogle af mine ideer er tager og brugt bag om min ryg. Det er ikke nogle der giver penge, men en vis præstige har de nok fået på min bekostning. 

Mange tak skal du have for din tid.

God weekend

Hilsen Emarian

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Få testet idéerne med så mange så muligt indenfor de forskellige brancher:)

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Opsøg opfinderrådgivningen: http://www.opfind.nu/ 

De giver gratis rådgivning og hjælp til eksisterende og potentielle opfindere. De har tavshedspligt og er der for at hjælpe - man behøver ikke være bange for at fortælle om sin ide. De har også et prototype værksted og alle mulige workshops og arrangementer ...

Generelt vil jeg dog sige at ideer er værdiløse, det er arbejdet for at fuldføre dem der tilfører værdi. Og jo mere man fortæller jo tættere kan man oftest komme på at føre sin ide ud. Selvfølgelig behøver man ikke fortælle alt - man behøver ikke udlevere design-dokumentet. Men ideen der kan skrives på 2-3 linjer og så hugges af onde øjvind ørne - er en myte. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)