Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google søgemaskine værktøj

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.
Mit meget enkelte spørgsmål er: hvor mange lokale søgninger pr måned skal der være på et søgeord for at i kunne finde på at lave et affiliate site om emnet?

Mvh Nikolaj

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer 100% an på hvad værdien af det pågælende emne er ? - Og de mulige former for affiliate indtjening der er. Er det sign up's, clicks, cpa, osv....

Men du skulle helst have +450(I DK) og minimum 10 søgeord du går efter. De ti søgeord er jo selvfølgelig relaterede. 

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Troels.
Så dvs hvis jeg har fundet et søgeord hvor konkurrencen er lav og har 25000+ i månedligesøgninger er det en rimelig god ting jeg har fundet?

Mvh Nikolaj

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra det du skriver - så ja helt sikkert - men er du sikker på konkurrence er lav og i så fald hvis den er har du husket at søge på "exact" månedlige søgeninger på dit søgeord? 

Går også ud fra nu at vi ikke taler om DK , siden der ikke findes ret mange søgeord i DK men over 25.000 søgninger hver måned(EXACT)

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror jeg læste forkert.. For det var i søgeudtryk tallet var så højt.

Hvor vælger jeg exact henne ? :-)

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

I Google Keywords toobal ude til venstre - og hvis du har den på dansk hedder den selvfølgelig "eksakt"

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Bum! Så faldt den ;-). Tak for hjælpen! Kunne heller ikke lige få det til at passe :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)