Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min fars firma!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoere!

Jeg har med min far aftalt at jeg måtte måske gerne indtræde i firmaet som en der tager telefoner og vejleder nogle kunder! Så ville jeg også få muligheden for at prøve mig mere af med webshop optimering, und so weider! Men til mit spørgsmål! Er det muligt og få en firma telefon til mig som jeg kan ha på mit værelse, som jeg tænker skal ha nyt nummer, min far bruger bare sin mobil som firma telefon! + Er det muligt der fandtes en online kalender så jeg kunne se hvad min far skal på tidspunkter, og nogle tidspunkter hvor vi kunne presse noget nyt ind. Jeg selv ville gerne stå for hans webshop del, da det jo er fremtiden! Han har selv givet ALT ALT for mange penge for sin webshop som jeg selv syntes er ret spildt med de penge, det er et 5 cifret beløb han har givet for den, og jeg kunne godt tænke mig den opdateret så man fik nogle hovedkategorier, og flere ville begynde og købe derinde! Det fede ved det er, at han har et slags lagerhotel som sender varene ud for ham!Nogle som kan hjælpe?

Glemte link! www.hgdata.dk

- Mads

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

mht. telefon: Prøv at kigge på www.firmafon.dk - der kan du bla. lave omstilling mellem mobiltelefoner + meget mere

mht.kalender kan i evt. kigge på office 365

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads!

Vedrørende firmatelefon, kan i evt. købe en IP-telefon og et abonnement (fx hos www.ip-nordic.dk) - så kan du have en firmafastnet telefon på dit værelse.

Vedrørende kalender, bruger jeg selv Googles kalenderløsning, og et abonnement hos NuevaSync.com som kan synkronisere på tværs af min smartphone, tablet, computer osv. Selve Googles kalenderløsning er gratis - og hvis du kun skal bruge den på din fars PC samt din, koster det ikke et abonnement hos NuevaSync. Det er først i det tilfælde, at du vil synkronisere på mobile enheder.

Hav en god weekend. 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt fedt! Det vil jeg referere videre! Med hensyn til siden kunne jeg også godt bruge nogle inputs , og nogle gode telefoner og sådan :)

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der findes mange forskellige kalenderløsninger, men hvordan skal han få lagt han aftaler ind i den?
Har han en smartphone nu, som hahn bruger som kalender, outlook?

Det er nemmere at komme med den rigtige løsning hvis vi ved lidt om hvordan han "arbejder" med sin kalender.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Min far bruger en håndskrevet kalender, men jeg kunne se det fede i at han havde en online kalender i stedet for, han har en iphone lige pt. så han er godt med hvad det angår. Så en online tjeneste ville også være godt :)!

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen lad os starte fra en ende af. :-)

Mads:
Er det muligt og få en firma telefon til mig som jeg kan ha på mit værelse, som jeg tænker skal ha nyt nummer, min far bruger bare sin mobil som firma telefon!

Ja det er da muligt at få en telefon til dig.
Jeg vil personligt foreslå at I kigger på www.firmafon.dk.
Så kan I for det første få et nummer hvor I kan definere hvem der skal være primær kontakt og hvem der skal tage den hvis den primære kontakt er optaget.
Mere vigtigt syntes jeg er at det er et nummer hvor I kan lukke så når telefon tiden er lukket bliver I ikke forstyret efter.

Mads:
Er det muligt der fandtes en online kalender så jeg kunne se hvad min far skal på tidspunkter, og nogle tidspunkter hvor vi kunne presse noget nyt ind

Jeg ville gå efter google apps.
De har en gratis version med op til 10 bruger.
Fordelen er at man ud over at kunne dele kalender også kan dele mailbox og lignende. (Dette kan være en fordel i forhold til hvem der skal besvare mails og lignende.)
En anden god ting er at man kan synkronisere sine mails og kalender over på ens mobiltelefon. (hvis den er en smartphone eller har active sync)
Men det jeg syntes er en af de bedste ting er at den er webbaseret og man derfor kan tilgå mail og kalender over alt.
(og så kan man linke google analytics og adwords til de samme konti så man ikke skal logge ind flere steder.)

Et altnernativ ville kunne være office365. Men personligt ser jeg det mest for folk som er glade for at arbejde i outlook.
Igen det er min personlige holdning. Det skulle ikke undre mig at det kan bruges som webløsning også.
Men de kan i hvert fald det du har brug for. :-)

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug en google kalender, det er en spørgsmål om opsætning så kører det.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Arendtsen:
Et altnernativ ville kunne være office365. Men personligt ser jeg det mest for folk som er glade for at arbejde i outlook.
Igen det er min personlige holdning. Det skulle ikke undre mig at det kan bruges som webløsning også.

OWA, Outlook web access er MEGET tæt på en rigtig outlook, så det kan man, og personligt så mener jeg at brugerfladen på OWA er meget bedre en på en Gmail/Google apps.(bruger begge)

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene! Det lyder interessant!
- Hvad med webhoppen nogen kloge hoveder der kunne sig enoget der?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)