Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JEG er fortabt, men vil rigtig gerne

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Børnetøjsbutik på nettet er en farlig branche.
Hvor mange danske findes der i forvejen - 200+ ?
Uden massive investeringer i markedsføring og SEO tror jeg man drukner i mængden. Nogle af de allerede etablerede butikkers sider er yderst vel optimerede og bruger mange penge på adwords og lignende.

Så kommer der ting som varelager, produktfoto,webshop, design og mm. :)

Derudover tror jeg konkurrencen presser avancen meget ned. gratis fragt, gratis retur, osv. er også ting der konkurreres på.

Jeg prøver ikke på at skræmme dig væk. Men som de andre skriver, syntes jeg du skal undersøge alting virkelig grundigt og finde en niche.

Mvh Rasmus
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du stiller nogle af de rigtige spørgsmål, hvilket er en god indikation! Lad mig med det samme slå fast med det samme, at du ikke skal kaste dig ud i!

Da du ingen forstand (ment på en god måde) har på særlig meget af de ting du vil begive dig i gang med, er du enten nød til at lære det, eller betale nogen der kan gøre det for dig. Man kan også vælge en mellem ting af de to. Men lad mig sætte det lidt i perspektiv for dig...

VARE: kan være en service ydelse, en fysisk ting eller information.

Uanset hvilken en af varerne det er man har valgt så undersøger man efterspørgselen som det aller første, som der også blev nævnt i forrige post.Der er flere måder man kan gøre det på, men den nemmeste og mest brugte måde at gøre det på, er at google varen, og se hvor mange sider google finder med det søge ord, som hurtigt kan give et billede af om der er potentiale for salg af den pågældende vare, også kendt som en niche. En niche er efterspørgslen på en vare der ikke er 100% dækket. Du kan læse mere om disse ting på googles http://support.google.com/webmasters/.

Inden jeg får lavet en knald roman, må jeg hellere lige fatte mig i korthed.

Ting du skal vide eller søge efter på google:

Affiliate Marketing. (salg af varer via marketing)

Targeted Traffic eller website traffic. (traffik = antallet af personer der besøger den pågældende side)

Webshop hosting (betaling til et firma for at lave/låne og administrere en webshop til dig)

Complete Weshop solution (en fuldstændig færdig webshop løsning)

How to create your own webshop for free (hvordan man kan lave en webshop selv)

Når du har fundet ud af betydning og formålet af disse ting, vil du have en meget bedre forståelse af hele.

OBS! En ting du altid skal huske før du kaster dig ud på nettet: Lyder det for godt til at være sandt, så er det fordi det er det(køb det IKKE). Vær varsom med din email, og brug evt. en anden email til at oplyse, når det er ting der ikke vedrører dit privat liv(mindsker spam mail). Der er som regel altid andre eller flere af samme slags(fx. website hosting), så undersøg disse, for at danne dig et bedre overblik!

Held og lykke med det:D

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Unika

Fedt at du vil starte op. Men man hopper ikke "bare" på bølgen. Det kræver planlægning i timevis, et ordenligt budget.

Det du leder efter for at komme til tops på google kaldes Søgemaskineoptimering, og kræver den helt rigtige fremgangsmåde. Vil du til tops på google, så kunne du evt skrive til mig så kan vi finde ud af noget.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Herlige at læse om folk med gå på mod, og lyst til at starte op.. Som du vist allerede er blevet advaret om i tråden, så er der en del om buddet netop indenfor segmentet, -og at du skriver netop de mærker du nævner, forstår jeg måske ikke helt.. Den synes jeg netop der findes i overmål på nettet. Men måske det bare er mig der ikke har sat mig ordentligt ind i netop det marked..

 

Men - men, for den der bærer viljen er der jo altid en vej..;-) og som der også bliver beskrevet i det blogindlæg der henvises til i tråden, så er det ikke umuligt.. Bare man har gjort sit forarbejde godt nok, og sat sig ind i markedet, og konkurretnerne, og ikke mindst hvor mulighederne er i forh. til at blive fundet i søgemaskinerne.. og det kræver altså noget viden om hvor man finder den information.

mht til hvordan "man gør" med leverandørerne, så ja - tager man kontakt til dem, trop evt. op på den forestående modemesse i august og mød dem face-to-face, - ikke noget med bare at sende en mail, med alle dine "drømme", dem får de så rigeligt af i forvejen, og de bliver slettet uden at blive læst.. Så vis dem at der er noget "hold i dig", og du vil noget med dit projekt.

som nystartet skal du være forberedt på, at du sikkert ikke får de bedste betingelser.. Dvs. fh kort kredit, måske endda må du finde dig i, at du får varerne pr. efterkrav i starten, til de ser at du kan bibringe noget omsætning, og ikke mindst betale.. men ja, som udgangspunkt er der faste listepriser på varerne.. først når du har bevist noget overfor leverandørerne og du har fået en hvis mængde på, kan du begynde at forhandle rabataftaler, længere kreditter, og alt det der kan hjælpe dig til en bedre forretning..

Og da al opstart er svær, og lige meget hvor gundigt du har gjort dit forarbejde, så vil også du begå nogle fejl, så start småt ud, med så få leverandører så muligt (det er bedre at være en stor kunde få steder, end en lille hos mange) - Derudover er der også en singalværdi i at man løbende får tilføjet nye varer og leverandører, fremfor det modsatte..

Håber du kan bruge det... - Og held og lykke..:-)

vh/ Ulrik

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ligesom Tommy skriver så er den branche rigtig svær og hvis du skal beskræftige dig med børnetøj så find en niche for det andet er virkelig op ad bakke..

Jeg tænker også at hvis du skal have mange af de mærker du nævner skal du som minimum hoste op med 50-100 k..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lol nice side Nicolaj :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er du god til , jeg læser som om bare vil starte en alm børnetøjs webshop

muligheder jeg ser

vis kunne sy levere dit eget en unik ide, folk er blevet mere de ønsker noget unikt

vis har forbindelser til produkter ikke andre har , det kræver som læser du undersøger markedet grundigt om du kan finde noget der mangler på markedet

har du et navn , eller har muligheder for skabe dit eget navn , er du god til brande dig selv

er du fotomodel eller anden måde kendt person kan man køre på sit navn

har du kontakter til nogle af børneprogrammer eller ser du muligheder i kunne få kontakt med nogle af personligheder

jeg ser det som en svær branche komme ind i men der er bestemt plads til flere bare man har nyt eller et meget stort markedsførings budget og er med på det kræver meget meget ekstremt hårdt slid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)