Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvklæbende etiketter med tryk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne, jeg sendte en mail til dig.

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Har ikke modtaget mail siden mit sidste svar.

Prøv evt. igen bjarne@getlabels.dk

MVH Bjarne

GET LABELS ApS

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

swingcar.dk:

Nu bli'r jeg bange :-)

Vi havde først problemet, men det var fordi det var forkert trykkemetode der var brugt, var beskeden. De lavede nogle andre som ikke havde problemet.

Så fik vi trykt nogle et andet sted som også klarede turen gennem printeren uden afsmitning. Og her på det seneste har vi kørt 3000 gennem også uden det har givet problemer. Så det kan åbenbart fungere. Vi har sat en printer op der kun skriver disse labels ud, jeg ved ikke om det har betydning.

Det er egentlig for at finde ud af om prisen er rigtig på etiketterne jeg spørger, men er selv sagt meget opmærksom på om dette eller hint vil give problemer.

Jeg skriver måske imod bedrevidende :S, og jeg erkender da også at mine erfaringer er flere år gammel, så der er nok sket forbedringer på området...

Man skal iøvrigt også passe på med etiketternes base på bagpapiret, således at de kan klare turen igennem laserprinteren, uden at blive pillet af indeni maskineriet - det er ikke spor morsomt at pille løse etiketter ud af en printer, når bagpapiret ligger på gulvet.

Jeg beklager min uddaterede vidensdeling, og bukker mig i støvet for de nye folk, med information om nutidens materialer og printere.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at vi sælger sådan nogle labes men jeg kan ikke pretrykke dit logo på men der følger program med til at designe hvordan trykket skal være, ved ikke om du kan bruge det. kan evt sende dig nogle sider så du kan se om du kan bruge det ??

 

Mike Drøhse Jensen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)