Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LinkedIn i fare?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 66
Fra  DAMAVI Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Det er måske ikke lige i forbindelse med min virksomhed, at jeg skriver, men jeg skal bruge nogle eksperter, og hvor ellers.....

Der har været lidt debat i ugen her om, at LinkedIn er blevet Hacked. jeg fik igår en meddelelse om,at jeg kunne tjekke om mine data var ramt på LeakedIn.

Hvad er op og ned, skal man gøre noget eller er det bare en and?

Med venlig hilsen

IT analfabetet

Tina Johansen, www.damavi.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

6.5 mio passwords blev leaked. Du kan tjekke her leakedin.org om dit er et af dem.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der har været heftig snak om det, de eneste der var lidt tilbageholdende med at kommentere det, var (selvfølgelig) LinkedIn selv :) Jeg gjorde dog det at jeg ændrede mit password med det samme jeg opsnappede at der var noget på færde - det kunne du starte med at gøre, så er du ihvertfald (lidt længere ovre) på den sikre side.

LinkedIn skriver dog selv i en meddelelse at der ikke er frigivet nogle emails i sammenhæng med de frigivne passwords (såvidt de ved), men de opfordrer folk til at skifte deres passwords, og gerne regelmæssigt fremover. Du kan læse nærmere på deres blog. Men det skulle altså være rigtig nok at ca 6,5 mio. passwords er frigivet på hackerside, dog er langt de fleste krypterede og halvbesværlige at gennemskue...

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke en and. Har du Linkedin konto skal du skifte password hurtigst muligt.

Hvis du har brugt samme Linked password til andre sider på nettet, vil det være klogt at ændre disse også.

 

 

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik F.H:

Også selvom LeakedIn siger at mit password ikke har været lækket?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:
Også selvom LeakedIn siger at mit password ikke har været lækket?

Ja, jeg vil ikke stole på at deres tjek er 100% sikkert. Slet ikke hvis jeg lige har tastet mit password ind i deres database ;-)

Alt andet lige, så er disse "tjek om dit password e lækket/cracket" services meget sjove, men jeg synes selv det er hurtigere at skifte mit password end at tjekke om det, måske, er cracket.

Stor hilsen
/Brian 

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Henrik F.H:

Også selvom LeakedIn siger at mit password ikke har været lækket?

Det vides ikke hvilke password der er lækket. De 6 mio. omtalte er måske kun dem som hackerne ikke kunne knække selv.
Men har man fx same email og password til Facebook som Linkedin er det nok også bedst at ændre dette, da ens email-password kombination nu kan være i omløb rundt omkring.

 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit password var et af dem som var leaked. Har dog bare skiftet til et andet. Kan ikke se noget som skulle være ændret på min profil.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)