Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp. Sidste frist for, at søge støtte fra fond - I MORGEN

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Berlin
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Konsulat Bornholm Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg håber, at der sidder nogen derude, som har prøvet dette før.

Jeg har lige fået at vide i eftermiddags, at jeg kan søge støtte til mit projekt gennem en fond.

Jeg har fået udfyldt samtlige punkter og fået fornuftig tilbagemelding.

Men nu er jeg blevet i tvivl (grundet formuleringen og svar fra sparrings-rådgiver-mand) mht budget/finansiering. Eftersom det er langt efter det offentliges lukketid er jeg derfor nød til, at belemre jer herinde Embarrassed

Mit spørgsmål går på : Er budgettet hele mit budget, eller kun mit budget for det jeg søger støtte til? (Markedsførings projekt)

Og hvilke informationer og tal skal der ind i finansieringsbudgettet? Alle pengene, som jeg har sat af til projektet eller kun penge ift Markedsførings projektet, som jeg søger støtte til?

Har jeg overhovedet fat i noget af det rigtige?

Hvis nogen er villige til, at hjælpe, kan ansøgningsskema sendes via PB

På forhånd tak.

I ansøgningsskemaet står der:

Projektbudget

Budgettet skal omfatte samtlige projektudgifter

 

Projektudgifter i alt

 

Finansieringsbudget

Budgettet skal omfatte finansieringen af de samlede udgifter i projektbudgettet

 

Søgt støtte i denne ansøgning

 

 

 

Ansøgers egenfinansiering

Finansiering i alt

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er nok lidt svær at knække med så sparsom information, men når du søger en fond giver det god mening at oplyse om det samlede budget.. kender dog ikke til koblingen mellem "hele dit projekt" og "dit markedsføringsprojekt".

Er det en fond der specifikt støtter "markedsføringsprojekter" eller?

Umiddelbart tænker jeg at der med "samtlige projektudgifter" menes samtlige udgifter til hele projektet.. hvori det markedsføringsprojekt du så søger støtte til er en del af. Samme gælder så finansieringsbudgettet. Det dækker hele projektet, hvori fonden så kan se deres bidrag til markedsføringsprojektet.. 

Uanset hvad, så kan du vel ikke gå helt galt i byen med at oplyse det hele.. bare det er tydelige hvilken rolle deres bidrag har.

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)