Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sætter du pris på når du handler?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der ude!

Jeg vil have en lille debat igang med hvad folk ude i landet sætter pris på. Det jeg vil spørge om det er, hvad får dig til at handle i en bestemt webshop. Jeg vil høre fra du finder butikken, til du lægger varerne i kurven og hele vejen hjem til din dør! Er det gode produkt billeder, hurtig levering, gratis levering?, kvalitet, kundeservice.. Hvad sætter du pris på.

Jeg kan starte med mig selv. Jeg sætter stor pris på at jeg får godt at vide om mine varer når jeg har bestilt dem. Er de på lager? - Hvornår bliver de sendt? - Er de sendt? osv.

Jeg vil høre hvad i sætter pris på, da jeg vil gøre min webshop bedere, og måske vil andre også?

Mange hilsner

Mads

www.babytoys.dk

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg baserer mine køb på negative kriterier, ikke positive. Det vil sige, at jeg som udgangspunkt køber, medmindre:

  • Shoppen mangler troværdighed: CVR-nummer, kontakt-oplysninger, hvem står bag osv.
  • Shoppen har ekstremt dårlige anmeldelser på Trustpilot.
  • Generel sjusk - hvis ikke de gider læse korrektur, kan de nok heller ikke finde ud af at levere det rigtige produkt til tiden.
  • Navigationen er besværlig, fx hvis kurven et et andet sted end i øverste højre hjørne eller menupunktet "Kontakt" ikke står som det yderste til højre (hint, hint).
  • Checkout-flowet er for besværligt - og det kan Dandomains standard sagtens være (byt bl.a. om på "Hent profil" og "Ny kunde" i step 1)
  • Prisen er betragteligt over gennemsnittet.

Jeg er selv mere eller mindre ligeglad med leveringstid, men jeg ved, at det for mange er det absolut vigtigste kriterium.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

varen er på lager

billige priser

kundeservice der svare på spørgsmål

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)