Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den skidende mand har brug for hjælp!

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars du er ikke mere eller mindre genial! Jeg giver dig nogle stemmer for at have reddet en god fredag aften.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er også med i konkurrencen, mest i håb om et link fra comon. Har ingen chance for at vinde, og er også mega ligeglad. Syntes dog det er lidt plat når sådanne konkurrencer overgår til "hvem har flest venner", altså at når man opsøger stemmer i sit netværk :-)

Alle folk gør det, og det er måske en del af gamet, men syntes det ødelægger lidt konceptet. Især når du nok ville vinde rimeligt sikkert alligevel :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Horsens
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 56
Fra  RTG Data Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed 404 fejl 

Jeg har også lige stemt på din side :)

Mvh Rene G.
rtgData - rtgCoffee 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes debatten her også var ret sjov! Først noget diskussion, så udvikler det sig til noget med en væg som kunne vælte mens man sad på potten! Nice one! Syntes det er genialt fundet på Lars! Du kunne ha kaldt det: Lars Tyndskids mark! Men alligevel genialt fundet på!

DU FIK EN STEMME :)!

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Er i princippet enig, men når man udbyder den slags konkurrencer, hvor det er Facebook stemmer der tæller, så undgår man det desværre ikke.

var heller ikke min plan at jeg vil fiske stemmer, men jeg lå på et tidspunkt nummer 2, og den side der førte (som selv har et forum), havde opfordret sine forum medlemmer til at stemme, så tænkte jeg at jeg vil gøre det samme.

Jeg starter dog også tråden med at skrive at jeg gerne vil have en stemme, hvis man syntes min 404 side er god/sjov.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:

Hej Jesper

Er i princippet enig, men når man udbyder den slags konkurrencer, hvor det er Facebook stemmer der tæller, så undgår man det desværre ikke.

var heller ikke min plan at jeg vil fiske stemmer, men jeg lå på et tidspunkt nummer 2, og den side der førte (som selv har et forum), havde opfordret sine forum medlemmer til at stemme, så tænkte jeg at jeg vil gøre det samme.

Jeg starter dog også tråden med at skrive at jeg gerne vil have en stemme, hvis man syntes min 404 side er god/sjov.

Hey, det var ikke så negativt ment. Ville bare lige smide min personlige holdning, men jeg forstår det udemærket, og især når når nummer 1 starter med at bruge de midler. Jeg er dog ikke i tvivl om du fortjent vinder :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)