Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmaadresse er ikke mulig i lejermål?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg er nu endelig kommet så langt, så jeg skal til at få registreret mit firma, dog har jeg læst i min lejerkontrakt at det ikke må drives fra min adresse, hvortil jeg nu får det næste problem.

Er jeg helt på den her og står jeg i en sådan situation at jeg må flytte for at få det hele i orden, eller kan man nøjes med en postboks, eller en helt 3. løsning? 

Håber på i kan hjælpe mig :-)

Mvh,

Jonas.

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid firmaadressen hjem til dine forældre evt? Sådan har jeg det og har c/o adresse hos mig selv.

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tusind tak for det hurtige svar :)

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså i min lejekontrakt står der også at man ikke må drive virksomhed på adressen, altså i form af at sælge ud af døren og sådan. Men jeg må gerne eje en virksomhed, som er registreret på adressen. 

Har du prøvet at spørge udlejer? Fordi på min står der nemlig også det med at der ikke må drives virksomhed. Men jeg må gerne have et CVR nummer registeret til adressen og f.eks. sidde på computeren og drive virksomhed. Jeg må bare ikke f.eks. åbne døren og få folk ind og se min nyeste kollektion. Eller det må jeg nok godt. Men så skal det jo være en der besøger mig privat efter en aftale.

Ellers er det vel muligt med en C/O adresse? Eller ja postboks, som du selv nævner. Eller hvis du kender nogle som har et hus eller sådan. :-)

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 29
Fra  Lukket virksomhed - slet Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt din udlejer, og hør omkring reglerne for det at have virksomhedsadresse der. Som Nico skriver, så er det tit at det forståes som at der ikke må rende kunder frem og tilbage. Men f.eks at have sin konsultations virksomhed der er ok.

Alternativ så flyt adressen til nogle du kender. Hvis det ikke er muligt, så tilbyder rigtig mange at du kan få en postboks. Det billigste jeg kender er hos City Self-Storage, som tager 999,- for et år ved forudbetaling.


Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak - det var lige nøjagtig sådan en løsning jeg tænkte lidt på. Men vil da lige prøve at se om jeg ikke kan have den ståene hos forældre eller lign. Tak for brugbare svar - jeg sætter virkelig pris på det :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)