Køb et Amino Sponsorlink
Jeg hopper da også lige på bogen uden at kende nærmere til den - det er total i orden Thomas, lige at smide en rabat oven i.
Hans Meyer: Jeg hopper da også lige på bogen uden at kende nærmere til den - det er total i orden Thomas, lige at smide en rabat oven i.
Det kan du roligt.. Den er super fed allerede efter 50 sider. Lille bogerlig mosdreng..
SERPNAME: Hans Meyer: Jeg hopper da også lige på bogen uden at kende nærmere til den - det er total i orden Thomas, lige at smide en rabat oven i. Det kan du roligt.. Den er super fed allerede efter 50 sider. Lille bogerlig mosdreng..
Tak :-) Men du mener forhåbentlig mosedreng? Der gror sgu ikke mos på mig
Og endnu engang: Tusind tak for de mange ordrer på bogen her fra Amino. Lagerhotellet knokler, Post Danmark scorer en masse, og jeg er faktisk også glad.
Thomas Rosenstand - Concept Interest ApS / Søgemaskineoptimering siden 1999
Husk PLUS-LEX
Thomas Rosenstand:Tak :-) Men du mener forhåbentlig mosedreng? Der gror sgu ikke mos på mig
Hehe.. Det var det jeg mente :-)
Al det her skrivveri om bogen fik mig til at læse den for 3 gang og jeg blev færdig i aftes. Det er en gennial bog og den varme anbefales til alle. Til Rossenstand: Jeg håbe du skrivver en version 2 en dag!!!!!
Henrik Birkedal: Al det her skrivveri om bogen fik mig til at læse den for 3 gang og jeg blev færdig i aftes. Det er en gennial bog og den varme anbefales til alle. Til Rossenstand: Jeg håbe du skrivver en version 2 en dag!!!!!
Tak skal du have - igen! Lad mig minde om, at rabatten på de 80 kroner på den trykte bog gælder til og med 30. juni - og det er i år :-)
Virkeligheden er klog
Der er spurgt efter flere anmeldelser, så jeg tillader mig at poste denne - sakset fra Facebook:
Min navner bror har ogse skrevet en andmeldelse: http://anmeldt-bog.blogspot.dk/2012/06/thomas-rosenstand-virkeligheden-er-klog.html
Om 7 timer er det slut med tilbuddet om at spare 80 kroner på den trykte udgave af bogen - så har du glemt at få den købt, kan du nå det endnu.
En Amino har i øvrigt anmeldt bogen forleden: http://anmeldt-bog.blogspot.dk/2012/06/thomas-rosenstand-virkeligheden-er-klog.html
God weekend og tusind tak til de mange (lige under 200) fra Amino, der har købt bogen, mens den har været på tilbud :-)
Det er jo en herlig positiv anmeldelse men kan nu ikke lade være med at studse over følgende citat fra bloggen:
"Næst efter biografien om Steve Jobs er dette årets næstbedste bog indtil nu."
Hvilken bog kommer ind på 2 pladsen for i år ((-:
Ok, jeg tror jeg kender svaret men kunne ikke dy mig, held og lykke med bogen herfra.
/Banditten