Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er en salatbar en god ide?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Nuavo Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Becker | jacobbecker.dk:
Mon ikke Brugsens succes i høj grad handler om, at købet er ganske belejligt. Desuden har de egne medarbejdere, der også aftager en god del + stort indkøb i forvejen og derfor ikke den store risiko forbundet med en salatbar.

Muligvis, nu kender jeg ikke andre menneskers handelsmønster, men hvis jeg går ud fra mig selv og min omgangskreds, så kender jeg ingen som tilfældigt køber en salat med hjem, men omvendt mange som køber blot en salat.

Hvis trådstarters plan ville være at udføre dette i et studieområde ville det måske heller ikke kræve at det var fuldtid og derved kunne jeg godt se ideen blive god, men det kræver jo selvfølgelig at der sælges end god portion salat m.m.

Har du en artikel, så har vi stedet du kan få den op - se mere på Anyblog.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

NEJ for pokker !!! jeg har en god bekendt der engang var ansat på j's bøfhus. Han var så tilfreds for han havde fået at vide at der var fri bar for de ansatte, da han opdagede at det var salatbar sage han op WinkCrying (undskyld for det useriøse, jeg kunne bare ikke lade være)

Mere seriøst... iden synes jeg faktisk er god, jeg har faktisk selv tænkt det samme .. kunne man få en lækker salat to minutter efter man havde bestilt, til mellem 25 og 45 kr. (kan sammenlignes med frokostpizza) og lidt lækker juice/smoothie, kaffelate til 10 - 15 kr. så var det da klart der jeg samlede min frokost op..  mc d´s salat shakers syntes jeg faktisk også var fine, især fordi de var nemme at spise på vejen (men der er nok en grund til de ikke føre dem mere) du skal også tænke meget på beliggenheden, for mig at se skal der tre ting til for at konceptet har en chance

Idea Lækkert  og indbydende 

Idea Hurtigt og nemt 

Idea Fornuftigt prismæssigt

Skriv endelig herinde hvordan iden udvikler sig, og god vind :-)

Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har boet 3 år i henholdsvis Sydney, Singapore og Tokyo hvor salatbar marked var enormt stort og veludviklet..

Det var ekstremt dejligt at kunne købe gode salater hverdag som man kan købe sharwarma herhjemme...

Specielt i Sydney var der en kæde med det bedste koncept som jeg faktisk selv har overvejet at kopiere da det simpelthen var intet mindre end genialt ..

Men skriv til mig på nicklad(snabelA)wedographics.dk
Hvis du vil have mere Info...

Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle være Nicklas(snabel-a)wedographics.dk og ikke "nicklad"

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej S-pigen

Jeg tror du skal passe på ikke at få for mange produkter i "forretningen", men ellers syntes jeg det lyder som en rigtig god ide. Som andre siger, så er prisen også hamrende vigtig, så er det friskpresset juice, er det så noget der kan gå som varmt brød, eller blot noget der sælges ekstra i ny og næ.

Da andre har kigget på samme område, så kunne det måske være en ide at sætte jer sammen og kigge på mulighederne, måske lave et team, enten hvor i samarbejder eller simpelthen laver en forretning sammen.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)