i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing)"

Start der hvor du er

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 10.571
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. aug 05
Indlæg ialt: 2.586

Fra VMApower.com
Skrevet 06-06-2012 kl. 10:07
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hver morgen skøjter jeg en masse input igennem fra de forskellige kanaler man nu er koblet op på - og falder over en god pointe fra Earl Nightingale. En pointe som kan være udtalt af nærmest hvem som helst der er involveret i opstart af en hvilken som helst virksomhed:

Start hvor du er - tiden (timing) vil aldrig være helt rigtig - arbejd med det du har nu. Som tingene skrider frem kommer nye redskaber til eller de ting du har brug for.

Vi kender det kun alt for godt: der mangler altid et eller andet... En website der ikke er helt færdig - brochurer som ikke er trykte (eller oversat) - salgsmaterialer som mangler.

Men ofte opdager vi at jo mindre vi har jo mere spændende kan det osse være og jo mere simplificeret tingene er jo lettere synes det nogen gange at være. Især fordi pionerfaser tiltrækker en anden type igangsættere.

Når det så er sagt - så er det federe - med en masse fede ting - men osse her opdager mange at timingen heller aldrig vil være helt rigtig: nu vil man jo gerne have en ANDEN slags website eller en anden type brochurer... eller... eller...

Så Earl er ikke helt ved siden af: start hvor du er!

All you need is a Product and a Big Dream ;-)

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Amino-karma 1.412
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. okt 09
Indlæg ialt: 329

Eugene
Fra Mallorca Oplevelser
Skrevet 06-06-2012 kl. 10:20

Hej Lasse.

Dejligt med et sådan motiverende indspark her fra morgenstunden af, tak for detSmile

Amino-karma 64.628
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Mikael christiansen
Fra Poledanser
Skrevet 06-06-2012 kl. 14:07

jeg må viste til færdige gøre mine ting og jeg må sættet op for tempoet tak motiverende input Big Smile

min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 5.018
Fra København
Tilmeldt 4. aug 06
Indlæg ialt: 1.277

Martin Slot
Skrevet 06-06-2012 kl. 17:50

Lasse, smider lige en 5'er i din retning, da du rammer helt rigtig...

Amino-karma 2.084
Fra Hobro
Tilmeldt 24. nov 09
Indlæg ialt: 524

Keld_J
Skrevet 06-06-2012 kl. 18:44

Det er lige som at vente på en ny smart mobiltelefon men så snart den er købt kommer der en der er mere smart. Det hjælper ikke at vente for så kommer man aldrig med på vognen.

Få en bedre sundhed og en bedre økonomi, www.teamtop.dk

Amino-karma 10.571
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. aug 05
Indlæg ialt: 2.586

Lasse Burholt
Fra VMApower.com
Skrevet 07-06-2012 kl. 11:00
Eugene Darville:

Hej Lasse.

Dejligt med et sådan motiverende indspark her fra morgenstunden af, tak for detSmile

Tak for det, Eugene ;-)

Lasse Burholt - Skype: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed