Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et par spørgsmål om nyhedsbreve...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have modtaget Vadkærs (sorry hvis ikke det lige er stavet rigtigt), og læst noget af den virkelig imponerende bog, så vil jeg have lidt mere fokus på nyhedsbreve. Derfor et par spørgsmål:

1. Hvad er jeres holdning til at man som admin hiver f.eks forum-brugere med ind som modtagere af sit nyhedsbrev? Altså et nyhedsbrev der udkommer 6 gange om året, men de har ikke selv tilmeldt sig, det er en del af "pakken" når de opretter sig...og de kan ikke frabede sig det (eller måske?).

2. Jeg har netop smidt en ny skabelon på det ene website, og vil prøve at istedet for at have "tilmeld dig nyhedsbrevet" som et modul, så har jeg det under "din menu" i højre side af topmenuen. Ved godt jeg bare kan vente og se, men tror i der er bid i forhold til et modul der jo hele tiden er synlig? altså om brugerne ser det som mere frivillig....eller ville i aldrig trykke på "min menu" når i lige kommer forbi (altså om det er for godt gemt af vejen)?

http://www.appsandroid.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Høy,

Høy:

1. Hvad er jeres holdning til at man som admin hiver f.eks forum-brugere med ind som modtagere af sit nyhedsbrev? Altså et nyhedsbrev der udkommer 6 gange om året, men de har ikke selv tilmeldt sig, det er en del af "pakken" når de opretter sig...og de kan ikke frabede sig det (eller måske?).

Det er lov at de skal tilmelde sig ad sig selv. Så længere er den egentlig ikke :-)

Høy:

2. Jeg har netop smidt en ny skabelon på det ene website, og vil prøve at istedet for at have "tilmeld dig nyhedsbrevet" som et modul, så har jeg det under "din menu" i højre side af topmenuen.

Synes at det er for langt væk fra det indhold man kigger på.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, vidste ikke at der var en lov om det..så er der jo ikke så meget at snakke om der. Med hensyn til tilmeldingen tror jeg at du har ret, jeg takker....

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Juiced Up - Lej anlæg København Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må gerne tilmelde brugerne nyhedsbrevet i forbindelse med køb og oprettelse.

Det skal dog fremgå tydeligt, ligesom de skal kunne afmelde sig igen (selvfølgelig.)

Mht websiden er det min erfaring at der ikke kommer det store. Hvis du derimod har budget til at smide en lille præmie på højkant, vil det hjælpe en del.

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)