Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er faktureringsgebyr blevet standard?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv du at sende en faktura med fakturerings gebyr på til den gamle smed i Vestjylland, ven! :-) .
For at bruge et "gebyr" i forretning BtB og BtC syntes jeg som minimum, at kunden skal have mulighed for at undgå et gebyr. Altså med andre ord, som foreslået, mail fakturaer er gratis, men faktura med post koster. (Og jeg syntes faktisk en 10er i underkanten så). Eller køb under xxx pålignes xx kr i administrationsgebyr/forsendelses gebyr. Det kan næsten alle, selv en gammel smed fra Vestjylland, forstå og jeg har en mulighed for at undgå et gebyr.

Det er f...e en uskik i BtB og BtC bare uden videre at skrive et ekstra gebyr på for én handling, nemlig faktureringen. Hvorfor skal der ikke betales for ordrebekræftelsen, følgesedlen etc.. så, det koster osse arbejdsløn? Lige præcis fakturaen er vel det nemmeste (og sjoveste ;-), at skrive, når man har styr på den forudgående administration i forbindelse med en ordre. SÅ er det jo en ren FORNØJELSE at trykke på knappen og udskrive en faktura? Og dine fornøjelser vil jeg dælme IKKE betale for, det kan du selv gøre! Big Smile.

Så træd varsomt, jeg ved fra mig selv at får jeg sådan et sådant irriterende gebyr, så kan jeg godt finde på at handle et andet sted næste gang uden jeg gider brokke mig til dig.....og det er vel det værste for en forretning, kunderne siver fordi der et lille irritationsmoment og du ved ikke rigtigt hvorfor?

Det nemmeste er vel at du spørger dig selv, om du med glæde betaler et faktureringsgebyr, når du modtager en faktura?

Hav en god dag.          

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)