Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job i Barcelona

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kommet mig for øre, at EU støtter unge, der vælger at tage til udlandet for at arbejde - netop for at gøre det mere attraktivt for virksomheder at ansætte unge, da de ingen lønudgifter har ved det. Dog er støtten fra EU ikke betydeligt højere end den danske SU, hvorfor det godt kan påvirke gnisten/lysten til at benytte denne form for støtte. Er der nogen, som evt. har benyttet sig af den støtte EU tilbyder?

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Varcelona
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Fra  Tivsi - Web af fagfolket ( Penge maskinen ) Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen,

Jeg arbejder i Barcelona, hvis du søger arbejde og er seriøs så kan du skrive til mig.

Det arbejde jeg har er fra et MEGET stort call center som ligger midt i Barcelona.

Hele bygningen er fyldt med flere opgaver fra de største firmaer som vi alle kender, Apple, Acer, HP, OSV.

De tilbyder fast løn og bonus, det er 18.000 EUR + 4.000 EUR om året, selvfølgelig er det betalt hver måned.

Jeg har nu arbejdet her i et stykke tid nu, så jeg ved at det er et okay firma.

Hvis du / I ikke har fundet arbejde så kan Du / I altid kontakte mig her, i bygningen arbejder hele Europa og de søger altid flere danskere...

BCN - Drengen

Tilmeldt 12. Jul 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det vil jeg da gerne vide mere om, da jeg flytter til Barcelona til juni?

vh

Bas

Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være oplagt at tage et job som rejseleder.  Søg hos de forskellige rejsebureauer, fx Spies og Startours

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)