i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

Flyers

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 235
Tilmeldt 29. jun 11
Indlæg ialt: 53

Fra Kes-Event.dk
Skrevet 04-06-2012 kl. 20:28

Hej alle sammen..

Jeg har være i gang med at lave en flyer, som jeg meget gerne vil have jeres mening om..

Er der nogle ting der mangler?
Er der for meget?
Ser det helt skidt ud, eller er det super?

Klik på linket og se flyeren http://billedeupload.dk/images/iSehO.jpg

Amino-karma 687
Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. okt 08
Indlæg ialt: 147
Amino Plus
Thomas Kjærgaard
Fra NemTilmeld.dk
Skrevet 04-06-2012 kl. 20:51

Hvem er målgruppen?

Mvh
Thomas Kjærgaard, NemTilmeld.dk - Vi hælper med at spare tid på administration af arrangementer. Hvor mange registreringer af tilmeldinger til kundearrangementer, interne kurser eller julefrokoster laver du? Gang tallet med 5 minutter pr styk. Vi kan automatisere det. Er der betaling involveret bliver det endnu sjovere. Ud med Outlook og Excel - ind med NemTilmeld. Se her hvad vores kunder siger om NemTilmeld.

Vi hjælper med at holde styr på dine arrangementer. Få det store overblik over deltagerne med tilmelding, betaling og registrering i én proces. Skal du arrangere noget? Så klik på linket og læs mere.

Amino-karma 235
Tilmeldt 29. jun 11

karsten9400
Fra Kes-Event.dk
Skrevet 04-06-2012 kl. 21:04

Hej

Målgruppen er meget bred,
Jeg vil ud og snakke med virksomheder, om deres næste arrangement, samtidig er hjemmesiden også for private der selv kan gå ind og booke direkte ved kunstneren,
På hjemmesiden er der foredragsholder, børne og voksen underholdning, musikere og lidt service..

Amino-karma 486
Tilmeldt 17. feb 11
Indlæg ialt: 97
Amino Plus
Brian
Fra Xpress Tryk ApS
Skrevet 05-06-2012 kl. 11:56

Hej

Xpress Tryk, som jeg kommer fra, lever af at sælge tøj med tryk, reklameartikler samt tryksager, så jeg ser mange forskellige opsætninger, også på flyers. Og jeg synes din ser rigtig flot ud, både i forhold til meget af det jeg ser til dagligt, men også hvis jeg tager "kunde brillerne" på. Efter min mening har du fået alt med, uden at det virker uoverskueligt (jeg har ikke læst korrektur på den, så evt. slåfejl er jeg ikke faldet over).

Jeg vil foreslå dig at du får den trykt på 170 g. silk papir. Den kvalitet vil passe rigtig godt til din opsætning og budskab. Når den skal trykkes, vil du med fordel kunne udbyde opgaven her på Amino, så vil både vi og en del andre trykkerier byde ind på opgaven. På den måde er du sikker på at få en pris rigtig løsning. Men husk at spørge ind til hvordan de/vi vil løse opgaven kvalitetsmæssigt, så du både får en god og en billig løsning.

Mvh

Brian / Xpres Tryk
www.xpresstryk.dk

Amino-karma 235
Tilmeldt 29. jun 11

karsten9400
Fra Kes-Event.dk
Skrevet 05-06-2012 kl. 19:58

Hej Brian,

Mange tak for svaret, det er jeg glad for at høre, og tak for dit forslag, jeg vil kigge lidt rundt og forhøre mig noget mere

Amino-karma 235
Tilmeldt 29. jun 11

karsten9400
Fra Kes-Event.dk
Skrevet 09-06-2012 kl. 13:05

Hej igen

Min plan er kun at lave print på forsiden og bare en hvid bagside, vil i men det er fint eller skal der være noget bagpå også?
Det skulle gerne være en flyer de skal have op at hænge..

Amino-karma 486
Tilmeldt 17. feb 11
Indlæg ialt: 97
Amino Plus
Brian
Fra Xpress Tryk ApS
Skrevet 09-06-2012 kl. 13:33

Hej igen Karsten

Når du designer din flyer skal du tænke på at du har ikke meget end 2-3 sekunder til at fange modtagerens interesse. Dvs. dit hovedbudskab skal fænge lige med det samme.

Selvom du får "fanget" modtageren har du stadigvæk kun kort tid før fokus er væk fra din tryksag.

Det er derfor langt bedst hvis du kan få alt relevant ud på 1 side. Og er dit budskab godt nok skal du nok høre fra folk, Du kan evt. kombinere det med en QR kode (stadig på side 1). QR koder er stadigvæk så nye og "spænende" at nogen vil scanne og der kan du så udbygge dit budskab.

Husk at få tydeligt frem hvordan modtageren kan se/høre mere om det dit budskab går ud på, så en QR kode bør bestemt ikke være den eneste kontaktform.

Hvis du vil have mere sparing er du velkommen til at maile til mig med den færdige flyer eller hen af vejen. Det koster ikke noget og jeg giver kun bud på tryksagen såfremt du direkte spørger mig, så det er ikke fordi jeg vil proppe et salg ned i halsen på dig. Så vælger du at få den trykt et andet sted betyder det intet, selvom jeg/vi har kommet med gode råd.

Held og lykke med flyeren og som et P.S. er det godt at du tænker så meget over den. Der er rigtig mange som bare klasker noget sammen og sender det ud, og så er det spild af penge.

Amino-karma 1.033
Fra Slagelse
Tilmeldt 23. jul 11
Indlæg ialt: 205

Daniel Kongsted Petersen
Fra Designerszone
Skrevet 13-06-2012 kl. 21:46

Xpress Tryk:

Hej igen Karsten

Når du designer din flyer skal du tænke på at du har ikke meget end 2-3 sekunder til at fange modtagerens interesse. Dvs. dit hovedbudskab skal fænge lige med det samme........

Hvis du var rigtig fræk, så skulle du skrive et eller andet sjovt eller noget som provokere lidt.

Mvh. 

Daniel K. Petersen

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Amino-karma 480
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 5. maj 11
Indlæg ialt: 116

Daniel Nielsen
Fra Atak A/S
Skrevet 14-06-2012 kl. 11:06

Hej Karsten

Sørg for at sælge det på få informationer, som sender målgruppen videre til et sted med meget mere information. Jeg tænker 1-2 tekstbidder, hvoraf den ene er en fængende overskrift (gerne fræk og in-your-face) og den anden er uddybende smat et logo og anden visuel indhold der sætter stemningen og fænger målgruppen.

Den blå farve er ganske god, men den effekt der ligger ovenpå som giver gnidninger omkring bogstaverne bør du holde dig fra, eftersom virksomheder sætter direkte forbindelse imellem kvaliteten af din flyer og din virksomheds udbud.

Husk i øvrigt når du bruger QR koder, at de bør henvise til mobilvenligt indhold.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Amino-karma 806
Fra Viborg
Tilmeldt 15. maj 11
Indlæg ialt: 193

Mikkel
Skrevet 15-06-2012 kl. 21:35

Hej.

Jeg synes du har lavet en udemærket flyer der, jeg har dog 2 kommentarer.

Jeg har altid lært i skolen at man ikke må starte en sætning med "Og". Derfor skærer det helt forkert i mine øjne, at du under listen af arrangementer slutter af med "Og alle andre tænkelige arrangementer." Måske et frækt "Det er kun fantasien der sætter grænser" istedet Wink

Derudover er jeg ikke så vild med at du har sat en QR-kode ind der bare henviser direkte til din hjemmeside, der i øvrigt fremgår to steder i forvejen.

Jeg tror jeg ville pege QR-koden mod din facebook, hvor et nemt bogmærke kunne være at smide et like.

Marketing101.dk - en blog om markedsføring. Pt et work in progress, jeg tager rigtig gerne imod idéer.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed