Køb et Amino Sponsorlink
Stokholm Jewelry: Fashion-Seller: Kenneth Pedersen gættede da rigtigt? :-)Best regards / Bedste hilsner Frederik - Stokholm Jewelry
Fashion-Seller: Kenneth Pedersen gættede da rigtigt? :-)Best regards / Bedste hilsner Frederik - Stokholm Jewelry
Skulle have været Portugal i stedet for Tyskland
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Kenneth Pedersen: Spanien Italien Tyskland :)
Spanien
Italien
Tyskland
:)
sådan her enten det da , dem som kom længste
kom tyskland ikke længere end Portugal ?
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Mikael christiansen: Kenneth Pedersen: Spanien Italien Tyskland :) sådan her enten det da , dem som kom længste kom tyskland ikke længere end Portugal ?
Tyskland og Portugal tabte begge i semifinalerne, men det var Portugal der tabte til de senere vindere fra Spanien, hvorfor de får 3. pladsen i denne konkurrence, da der ikke blev spillet bronzekamp ved EM.
Nicolaj Thomasen: Tyskland og Portugal tabte begge i semifinalerne, men det var Portugal der tabte til de senere vindere fra Spanien, hvorfor de får 3. pladsen i denne konkurrence, da der ikke blev spillet bronzekamp ved EM. Det er nemlig korrekt ;D
Billige designer Solbriller hos Customfit.eu
Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...