Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at få min gmail og adwords konto igen

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har lidt af et problem som jeg skal bruge hjælp til :-)

Jeg har en mail katrine@katrinesmedegaard.dk som er tilknyttet gmail, hvor jeg åbenbart har tilknyttet en virksomhedskonto og en privatkonto til denne mailadresse, men google har rydtet op og jeg har fået besked på at jeg har en konfliktende mailkonto, jeg har så prøvet at løse dette, men det er gået i hårknude. Er der en derude der kan hjælpe mig, jeg kunne forestille mig at man skal have godt styr på google for at få styr på dette.

Jeg forestiller mig at du skal sidde et eller andet sted i københavnsområdet, og har tid en time eller 2 til at jeg kommer forbi med min computer, jeg betaler gerne men jeg er ikke milionær :-)

Hilsen katrine 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine

Jeg vil gerne komme med et uforpligtende tilbud til dig. For 500 skal jeg nok gøre et forsøg på at få styr på det hele for dig. Hvis jeg løser det hele skal jeg have 500,- hvis jeg ikke kan fixe det, så skal du ikke betale en krone. Jeg sidder ikke i kbh, men kan sagtens tage det over skype og teamviewer :)

Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

HEj Sune 

Mange tak for tilbuddet, men grunden til at vi bliver nødt til at mødes er at du højest sandsynligt skal ind på mit webhotel og redicte noget for at bevise over for google at jeg ejer mailen, for jeg kan slet ikke komme i forbindelse med noget  fra gmail kontoen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at recover gmailen ?

Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, men jeg kan ikke få gensendt password af en eller anden grund.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm ja det er op til :) jeg kan forsøge, der er et par ting man kan gøre via sikkerhed spørgsmål valifikation af telefon mm. for at recover sin gmail. Men det ville kræve du accepteret tilbuddet og sender mig informationerne på din gmail :)

Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

mailen det drejer sig om er katrine@katrinesmedegaard.dk jeg kan ikke huske kodeordet, sig til når du har tid, så kan vi prøve sammen at få det til at fungerer. Jeg vil gerne give 500 kr. hvis du kan få det til at fungerer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er sendt en nulstillings mail til en mailadresse der slutter på webshop3.dk.

Kender du den ?

Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, det er dem der engang hosted min hjemmeside, men det skulle være  flyttet

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Så med andre ord den email kan vi ikke få adgang til ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)