Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Teknik, hosting & e-handelsløsninger"

Hvor skal jeg hoste min et år gamle webshop?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 1.687
Fra Korsør
Tilmeldt 16. jan 11
Indlæg ialt: 447

Torben Brighs
Skrevet 03-06-2012 kl. 22:38

Prøv at kikke her, det er en ok service:

http://blog.brighs.dk/category/gratis-hosting/

Amino-karma 131
Tilmeldt 23. jan 11
Indlæg ialt: 39

tcswidgets
Skrevet 03-06-2012 kl. 22:45

Har smidt dig en pm :)

Amino-karma 669
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. mar 10
Indlæg ialt: 168

Simon
Fra Onlinewonderland.dk
Skrevet 04-06-2012 kl. 14:22

Tusind tak for alle jeres svar! Jeg sætter stor pris på at i bruger jeres tid på det.. 

Jeg vil helt sikkert overveje +/- for at blive hos dem og for at benytter mig af andre tilbud. 

Mange hilsner Simon 

OnlineWonderland.dk - kjoler, toppe, accessories, silikone indlæg og meget mere!

Amino-karma 669
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. mar 10

Simon
Fra Onlinewonderland.dk
Skrevet 04-06-2012 kl. 16:14

Er der nogle af jer gutter der vil undvære en rabat kode til magentohotel? Det vil helt sikkert være afgørende for om jeg flytter eller ej.

Mange hilsner Simon. 

OnlineWonderland.dk - kjoler, toppe, accessories, silikone indlæg og meget mere!

Amino-karma 2.872
Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. jan 09
Indlæg ialt: 574

Powerhosting
Fra Powerhosting ApS
Skrevet 04-06-2012 kl. 16:48

Simon:

Er der nogle af jer gutter der vil undvære en rabat kode til magentohotel? Det vil helt sikkert være afgørende for om jeg flytter eller ej.

Mange hilsner Simon. 

Hej Simon.

Vi bruger ikke rabatkoder, alle betaler samme lave pris som du gør.

Jeg håber du får mere gang i butikken så det ikke er udgiften til hosting der skal være afgørende. Wink

God vind med shoppen Simon.

Amino-karma 28.290
Tilmeldt 30. okt 09
Indlæg ialt: 5.316
flag

BusinessMaroc
Skrevet 04-06-2012 kl. 17:26

Simon:

Mange hilsner Simon. 

Hvis jeg var dig, så ville overveje om jeg ville drive en webshop. Hvis du søger besparelser på et område som er en af de mere essentielle parametre for en god kundeoplevelse, så har du ganske enkelt ikke råd til at drive en webshop.

Og faktisk så tror jeg du ville få mere ud af at gøre din webshop attraktiv fremfor dyster, på den måde får kunderne mere lyst til at handle. Der er så også derudover nogle helt grundliggende fejl i din webshop som gør at folk måske springer videre. Kig på andre shops hvad de gør.

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Mikael christiansen
Fra stripdanmark
Skrevet 04-06-2012 kl. 17:31

Simon:

Tusind tak for alle jeres svar! Jeg sætter stor pris på at i bruger jeres tid på det.. 

Jeg vil helt sikkert overveje +/- for at blive hos dem og for at benytter mig af andre tilbud. 

Mange hilsner Simon 

jeg mere du skal forbedre siden jeg synes den er for mørk til tøj siden og kom mere frem med produkterne på forsiden .

Alt i fodnoten kan ikke læses nærmeste

husk sæt cvr nummer i fodnoten det skaber troværdighed over siden

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 669
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. mar 10

Simon
Fra Onlinewonderland.dk
Skrevet 07-06-2012 kl. 16:46

Entrepreneur - Jan:
Der er så også derudover nogle helt grundliggende fejl i din webshop som gør at folk måske springer videre.

Hvilke grundlæggende fejl tænker du på, for dem vil jeg selvfølgelig gerne have rettet op på. Jeg modtager gerne ros, ris og råd til forbedringer! 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: