Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Størstedelen af alle danske virksomheder mangler den mest effektive kommunikationsform – et konkurrenceproblem mener ekspert

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Nyhedsbreve er den mest effektive kontaktform målt på investering kontra udbytte.  Et korrekt udsendt nyhedsbrev giver pengene hele 40 gange igen. Det er langt foran andre online marketing metoder, 
hvor søgemaskineoptimering giver pengene 22 gange igen – efterfulgt af søgemaskinemarketing, f.eks. Google Adwords med en
19 gange forventet tilbagebetaling. Det fortæller de nyeste amerikanske undersøgelser fra RSW. Trods det faktum at udsendelse af nyhedsbreve, også kaldet email marketing, er den mest effektive kommunikationsform,
mangler hovedparten af de danske virksomheder stadig at tage kommunikationsformen seriøst. Læs hele artiklen - og en spændende udtalelse fra en af danmarks børsnoterede virksomheder. Kim

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)